هیجان انگیزترین تِرَن هوایی های دنیا

به گزارش مجله سویگل، خبرنگاران: برای کسانی که عاشق رولرکوستر یا همان ترن هوایی هستند، هیچ هیجانی بالاتر از انتظار برای اولین سقوط نیست، که همراه با پیچ و تاب ها، وارونگی ها و نیروی گرانش یکی از بهترین سواری های دنیا را به شما ارائه می دهد. در این مطلب با هیجان انگیزترین ترن هوایی های دنیا آشنا می شوید.

هیجان انگیزترین تِرَن هوایی های دنیا

کینگدا کا (Kingda Ka)

ترن هوایی کینگدا کا با ارتفاع حیرت انگیز 45 طبقه در نیوجرسی قرار گرفته است و بلندترین ترن هوایی جهان است. همچنین سریع ترین ترن هوایی آمریکای شمالی است که سرعت آن در عرض 3.5 ثانیه از 2 به 206 کیلومتر بر ساعت می رسد.

راپتور (Raptor)

شهربازی Cedar Point به عنوان پایتخت ترن هوایی جهان شناخته می شود. وقتی سوار ترن هوایی راپتور در این شهربازی می شوید، حس می کنید یک پرنده شما را ربوده و با خود می برد. سرعت شما به 97 کیلومتر بر ساعت می رسد. دو پیچ معکوس و یک سقوط عمودی 30متری مطمئنان دل و روده تان را به هم می ریزد.

ترن هوایی هالک باورنکردنی

بزرگترین غافلگیری این ترن هوایی در فلوریدا همان ابتدا به سراغتان می آید. هالک با سرعت 108 کیلومتر بر ساعت شما را تا ارتفاع 1127 متر بالا می فرستد. این واقعا وحشتناک است.

فرمول روسی

فرمول روسی سریع ترین ترن هوایی جهانست که در امارات متحده عربی قرار گرفته است. سرعت این ترن هوایی به 240 کیلومتر بر ساعت می رسد.

ماکو

ماکو، بلندترین، سریع ترین و طولانی ترین ترن هوایی اورلاندو در ایالت فلوریدا است. این ترن هوایی 61 متر بالا می رود و 118 کیلومتر بر ساعت سرعت دارد.

آبشار ابدی

رولرکوستر آبی هم می تواند هیجان انگیز باشد. این رولرکوستر هم در اورلاندو قرار گرفته است. مسافران سوار قایق های گرد هشت نفره می شوند، یک بالابر آن ها را بالا می برد و سپس یک سقوط 12 متری را تجربه می کنند. محیط جنگلی و سرعت آب به هیجان این سواری می افزاید.

برج وحشت دو

وقتی سوار ترن هوایی برج وحشت دو می شوید احساس می کنید کابوس می بینید. شما به عقب کشیده می شوید، بی وزن هستید و با سرعت 160 کیلومتر بر ساعت حرکت می کنید.

مارماهی برقی

مارماهی برقی سریع ترین و بلندترین ترن هوایی سن دیگو است که 46 متر ارتفاع دارد و شما را با سرعت 97 کیلومتر برساعت از حلقه ها و پیچ های معکوس عبور می دهد.

اژد های فولادی

2000

این اژد های فولادی هیجان انگیز را در پارک ناگاشیما در ژاپن می توانید پیدا کنید. این ترن هوایی 2500 متر طول دارد، مسافران را 100 متر بالا می برد و با سرعت 153 کیلومتر بر ساعت حرکت می کند.

مدوسا (Medusa)

مدوسا بلندترین و طولانی ترین ترن هوایی کارولینای شمالی است. این ترن هوایی 46 متر بالا می رود، سپس شما را مثل منجنیق داخل یکی از بلندترین حلقه های عمودی جهان پرتاب می کند که 39 متر ارتفاع دارد.

شکار یوزپلنگ

سریع ترین حیوان خشکی الهام بخش این ترن هوایی در فلوریدا بوده است. شما بالای پارک پرواز خواهید کرد و قبل از اینکه جهت هیجان انگیز آن به پایان برسد، از میان دره صخره ای به طول 1341 متر عبور می کنید و به احتمالا زیاد قلبتان به گلویتان می چسبد.

لبخندزن

اگر سوار این ترن هوایی در انگلستان شوید، اولین ترن هوایی جهان را فتح کرده اید که 14 حلقه دارد. وارونگی های بی وقفه با سرعت 85 کیلومتر بر ساعت، این ترن هوایی را وحشتناک کرده است.

اژد ها

کسانی که در هنگ کنگ به دنبال آدرنالین می گردند، این ترن هوایی را از دست نمی دهند. در ترن هوایی اژد ها وارونگی های کامل 360 درجه را تجربه می کنید؛ و با اینکه سرعت از 80 کیلومتر بر ساعت بیشتر نمی شود، به سختی می توانید بر مناظر خیره کننده خلیج اطراف تمرکز کنید.

اژد ها خان

این ترن هوایی در اسپانیا قرار گرفته است و شما را با سرعت 110 کیلومتر بر ساعت از هشت حلقه عبور می دهد.

بارون 1898

احساس سقوط آزاد در چاه، تجربه وحشتناکی است که طراحان بارون 1898 در هلند به دنبال آن بودند. این ترن هوایی با سرعت 90 کیلومتر بر ساعت مستقیم به پایین سقوط می کند.

لویاتان (Leviathan)

اگر می خواهید سوار بلندترین و سریع ترین ترن هوایی کانادا شوید، سراغ لویاتان بروید. در این ترن هوایی 93 متر بالا می روید و سپس سقوط 80 درجه را با سرعت 148 کیلومتر بر ساعت تجربه می کنید.

نیروی هزاره

این ترن هوایی یکی از بهترین ترن هوایی های فولادی جهان است که در سال 2000 در اوهایو افتتاح شد. این ترن هوایی حدود دو دقیقه با سرعت 150 کیلومتر بر ساعت حرکت می کند و از تونل ها و تالاب ها می گذرد، اما احتمالا به دلیل آدرنالین زیادی که در رگ هایتان جریان دارد متوجه نمی شوید.

تاکابیشا

شیبدارترین ترن هوایی جهان در پارک فوجی کیو در ژاپن قرار گرفته است. در این ترن هوایی با زاویه 120 درجه سقوط می کنید.

هیولای لخ نس (Loch Ness)

این ترن هوایی از سال 1978 کار می کند. هیولای لخ نس 13 طبقه بالا می رود و سپس 35 متر سقوط و با سرعت 97 کیلومتر بر ساعت حرکت می کند.

سفر به اورست، افسانه کوه ممنوعه

این ترن هوایی در پارک قلمروی حیوانات دیزنی قرار گرفته است و در آن سقوط 24 متری و سرعت 80 کیلومتر بر ساعت را تجربه می کنید.

منبع: msnمنبع: برترین ها
انتشار: 13 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 410

به "هیجان انگیزترین تِرَن هوایی های دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیجان انگیزترین تِرَن هوایی های دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید