ویژگی های جسمی عجیب و غریب مردم کره که متعجبتان می نماید!

به گزارش مجله سویگل، کره ای ها دارای خصوصیات جسمی منحصر به فردی هستند که آن ها را از مردم سایر نقاط دنیا متمایز می نماید.

ویژگی های جسمی عجیب و غریب مردم کره که متعجبتان می نماید!

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، در خصوص مردم کره چه می دانید؟ این افراد ممکن است به علت فرهنگ محبوب خود که به وسیله گروه های پسر جوان کره ای محبوبیت یافته است، شناخته شوند. با این حال ما رازهای زیادی در خصوص مردم کره به ویژه کره جنوبی نمی دانیم.

در میان این اسرار، کره ای ها دارای خصوصیات جسمی هستند که آنها را از مردم سایر نقاط دنیا متمایز می نماید! آیا قبلاً می دانستید مردم کره عرق نمی نمایند؟ و اینکه بازار خوشبو نماینده در کره جنوبی محبوب نیست؟ ویژگی های منحصر به فرد بیشتر مردم کره را که در موارد زیر آنالیز می کنیم!

کره ای ها در تابستان عرق نمی نمایند

برای بیشتر قریب به اتفاق مردم ، عرق به معنای بوی بد است. علت بوی بد عرق این است که نوعی باکتری روی پوست بدن از ترشحات غدد عرق تغذیه می نماید و بوی بد فراوری می نماید.

مطالعات نشان داده است که افرادی که غدد Apocrine glands کمتری دارند ، بوی بد از خود متصاعد نمی نمایند. کره ای ها به علت جهش ژنتیکی کمترین تعداد غدد عرق را دارند. همین امر آنها را به افرادی تبدیل نموده است که عرق آنها را بد بو نمی نماید!

چین و چروک مغولی که کره ای ها دوستش ندارند

چین و چروک های مغولی از نظر علمی به چین های فوقانی معروف است و این لایه های پوستی هستند که گوشه داخلی چشم را می پوشانند. این چین و چروک ها در کره ای ها بسیار رایج است و در 80 درصد مردم ظاهر می شوند. این چین و چروک ها باعث شده است که مردم کره و مردم دیگر کشورها مانند چین و ژاپن با چشمان بادامی خود متمایز شوند. اگرچه این یک ویژگی منحصر به فرد است بسیاری از ساکنان آن کشورها برای از بین بردن لایه پوست بالای چشم به استفاده از ترفندهای زیبایی متوسل شده و به جراحی های زیبایی روی آورده اند.

لکه مغولی

لکه مغولی با ماه گرفتگی کمی فرق دارد. این لکه در نتیجه تفاوت در فراوری رنگدانه ملانین ظاهر می گردد و معمولاً در دستان کودک یا پشت او به صورت رنگ سیاه مایل به آبی دیده می گردد و شباهت زیادی به کبودی دارد.

این لکه ها غالباً قبل از رسیدن کودک به هفت سالگی از بین می فرایند. بچه ها چینی و ژاپنی هم لکه های مغولی دارند، اما بچه ها کره ای با 97 درصد اندازه، بالاترین جمعیت دارای لکه های مغولی را در میان مردم شرق دارند.

موم گوش خشک

جرم گوش از تعریق و کراتین تشکیل شده است. افرادی که بوی بد بدن ندارند چون غدد تعرق ندارند موم گوش هایشان هم خشک است، در حالی که افرادی که غدد عرق بزرگتری دارند دارای جرم گوش خیس یا چسبنده هستند.

ژاپنی ها، چینی ها و کره ای ها به احتمال زیاد به جرم گوش خشک یا پوسته پوسته مبتلا می شوند، در حالی که 80٪ افراد سفید پوست و دارای پوست تیره دارای موم گوش مرطوب هستند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 3 مرداد 1400 بروزرسانی: 3 مرداد 1400 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 1684

به "ویژگی های جسمی عجیب و غریب مردم کره که متعجبتان می نماید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویژگی های جسمی عجیب و غریب مردم کره که متعجبتان می نماید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید