کرمان گزینه ای مطمئن برای مسافرت های نوروزی است

به گزارش مجله سویگل، سید مهران عالم زاده در تبادل نظر با خبرنگاران در مورد شرایط شهر کرمان برای پذیرایی از مسافران نوروزی اظهار کرد: پیش بینی های لازم با توجه به شرایط آب و هوایی در شهر کرمان اجرا شده است.

کرمان گزینه ای مطمئن برای مسافرت های نوروزی است

وی با اشاره به اینکه بارندگی ها در این شهر در حد معمول بوده و باعث تلطیف هوای کرمان شده است، اضافه کرد: ظرفیت لازم برای اسکان مسافران نوروزی در پارک ها وجود دارد و در این مدت تعداد زیادی از مسافران در شهر کرمان اسکان داشتند.

شهردار کرمان گفت: برای زمان هایی که شرایط بارندگی در شهر کرمان داریم امکانی مانند مساجد، فضاهای ورزشی و فضاهای دارای رواق مانند میدان ارگ و مشتاق در نظر گرفته شده و تاکنون شرایط به خوبی پیش رفته و مسئله ای گزارش نشده است.

آمادگی کامل برای پذیرایی از مسافران نوروزی در شهر کرمان

وی با اشاره به برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و هنری در شهر کرمان اعلام کرد: این برنامه های از سوی مسافران نوروزی مورد استقبال قرار گرفته است و شهرداری کرمان آمادگی کامل برای پذیرایی از مسافران نوروزی دارد.

عالم زاده تاکید نمود: مسافران نوروزی می توانند با توجه به وقوع سیلاب و شرایط بحرانی در بعضی نقاط کشور، کرمان را با خیال راحت به مقصد سفرهای نوروزی شان انتخاب نمایند و اطمینان داشته باشند که به خوبی از آنها پذیرایی می گردد.

شهردار کرمان گفت: در بحث نصب چادر در پارک ها و امکانات لازم برای مسافران که در حیطه وظایف شهرداری است هیچ نگرانی وجود ندارد و شهرداری کرمان برای افزایش ظرفیت کنونی اسکان مسافران اعلام آمادگی می نماید.

وی با اشاره به اینکه سه پارک مادر، انقلاب و مسافر به صورت رسمی برای اسکان مسافران در شهر کرمان در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: این پارک ها از امنیت و امکانات بیشتری برخوردار هستند.

عالم زاده عنوان نمود: همچنین امکان اسکان مسافران در سایر پارک های شهر کرمان وجود دارد و شهرداری مانع اسکان مسافران در این مکان ها نمی گردد.

اسکان کمپی 52 هزار مسافر نوروزی

وی با اشاره به اینکه شهرداری کرمان از حضور مسافران نوروزی در این شهر استقبال می نماید، اعلام کرد: تا امروز 52 هزار اسکان کمپی در 11 پارک و بوستان شهر کرمان داشته ایم.

عالم زاده با اشاره به استفاده 105 هزار نفر از مسافران نوروزی و شهروندان از برنامه های تدارک دیده اضافه کرد: همچنین 75 هزار نفر با مراجعه به 16 ایستگاه از من بپرس اطلاعات لازم را دریافت نموده اند.

شهردار کرمان از توزیع 30 هزار نقشه کرمان توسط شهرداری اطلاع داد و اضافه کرد: 10 هزار نقشه دیگر هم در حال چاپ است که به زودی توزیع می گردد و هزار و 650 نفر شیفت راهنمای گردشگری صورت گرفته است.

عالم زاده عنوان نمود: استقبال مسافران نوروزی از حضور در شهر کرمان نسبت به سال های گذشته افزایش یافته است که امیدواریم با توجه به شرایط جوی مناسب این شهر شاهد افزایش این استقبال باشیم.

شهردار کرمان گفت: در محل ورودی شهر کرمان ایستگاه هایی تعبیه شده که مسافران نوروزی می توانند در این مکان ها نرم افزار مربوط به اطلاعات شهر کرمان را دانلود نموده و مورد استفاده قرار دهند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 160

به "کرمان گزینه ای مطمئن برای مسافرت های نوروزی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرمان گزینه ای مطمئن برای مسافرت های نوروزی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید