شروع ثبت نام برای بزرگترین رویداد بازی های ویدیویی کشور

به گزارش مجله سویگل، تهران (پانا) - ششمین دوره جام قهرمانان بازی های ویدیویی ایران با همکاری بنیاد ملی بازی های رایانه ای و آپارات گیم، برای اولین بار به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

شروع ثبت نام برای بزرگترین رویداد بازی های ویدیویی کشور

به گزارش روابط عمومی آپارات، مسابقات بازی های ویدیویی ایران به عنوان یکی از عظیمترین و جذاب ترین رویدادهای بازی کشور، سال جاری نیز با همکاری بنیاد ملی بازی های رایانه ای و مجموعه آپارات، با جوایزی ارزنده برگزار خواهد شد.

این دوره به دلیل پاندمی کرونا و برای تسهیل مشارکت تمام افراد علاقه مند به صورت آنلاین اجرا خواهد شد.

دور مقدماتی ششمین دوره جام قهرمانان بازی های ویدیویی ایران از تاریخ یکم تا هفتم خرداد ماه 1400 در چهار رشته فیفا21 کنسول PS4، کلش رویال (موبایل)، بازی ایرانی فوتبالیستارز (موبایل)، بازی ایرانی بزن بهادر (موبایل) برگزار می گردد.

مجموع جوایز برای نفرات اول تا سوم تمام رشته ها 250 میلیون تومان و ظرفیت پذیرش برای هر رشته 512 نفر است. علاقه مندان به شرکت در این جام، می توانند با مراجعه به سایت https://baazico.ir از تاریخ 21 الی 27 اردیبهشت ماه، در هر یک از گروه های انتخابی ثبت نام نمایند.

علاوه بر این، گروه منتخب قهرمانان دوره های گذشته ایرانی و غیرایرانی نیز در این دوره در رشته فیفا 21 با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

با توجه به پیگیری های بسیار دوستداران بازی های ویدیویی و آنلاین بودن دور مقدماتی مسابقات، پیش بینی می گردد که این جام با استقبال بسیار خوبی روبه رو گردد.

گفتنی است، در صورت مساعد بودن شرایط، فینال این مسابقات در یکی از پردیس های سینمایی عظیم تهران و با حضور تماشاگران و اصحاب رسانه برگزار می گردد که شرایط و تاریخ دقیق آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 10 خرداد 1400 بروزرسانی: 10 خرداد 1400 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 1594

به "شروع ثبت نام برای بزرگترین رویداد بازی های ویدیویی کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع ثبت نام برای بزرگترین رویداد بازی های ویدیویی کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید