آل کثیر: به حاشیه ها توجهی نمی کنم، در بازی های گذشته بدشانس بودم

به گزارش مجله سویگل، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در بازی های گذشته بدشانس بودم و توپ هایم به گل تبدیل نمی شد اما مقابل پیکان توانستم گلزنی کنم.

آل کثیر: به حاشیه ها توجهی نمی کنم، در بازی های گذشته بدشانس بودم

به گزارش خبرنگاران، عیسی آل کثیر پس از پیروزی پرسپولیس مقابل پیکان گفت: خداراشکر که توانستیم بازی را ببریم. بازی سخت و پیکان تیم جوان و با انگیزه ای بود.

وی در مورد اعلام پنالتی برای پیکان و اعتراض پرسپولیسی ها مطرح کرد: نمی دانم چه اتفاقی افتاد و صحنه را باید کارشناسان ببینند.

مهاجم پرسپولیس در مورد فرایند نتیجه گیری سرخپوشان در این چند هفته اعلام نمود: خداراشکر فرایند روبه رشدی داریم. هفته قبل توپ های ما گل نشد و بدشانس بودیم ولی بازی با پیکان توپ هایمان به ثمر رسید.

آل کثیر درباره سومین گل فصلش که مقابل پیکان به ثمر رسید، توضیح داد: در بازی های گذشته بدشانس بودم و توپ هایم به گل نمی رفت یا به تیر دروازه برخورد می کرد، اما امروز توانستم گلزنی کنم و این برد را به طرفداران تبریک می گویم.

وی در مورد اعتراض روز گذشته طرفداران مقابل وزارت ورزش گفت: بیشتر تمرکزم روی تمرینات و بازی برای پرسپولیس است و به حاشیه های اطراف تیم توجهی نمی کنم.

مهاجم پرسپولیس در واکنش به این موضوع که در هنگام تعویض، مطهری از اینکه او دیر آماده شد تا به زمین برود ناراحت شد، اعلام نمود: نه چنین موضوعی نبود، در حال گرم کردن بودم که مرا صدا زدند و برای به زمین رفتن آماده شدم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 بهمن 1400 بروزرسانی: 13 بهمن 1400 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 1900

به "آل کثیر: به حاشیه ها توجهی نمی کنم، در بازی های گذشته بدشانس بودم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آل کثیر: به حاشیه ها توجهی نمی کنم، در بازی های گذشته بدشانس بودم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید