تشریح تصمیمات اتخاذ شده در جلسه کالدورن و انصاری فرد

به گزارش مجله سویگل، گابریل کالدرون سرمربی ، خواگین و اینیگو مربیان پرسپولیس در باشگاه حضور یافته و جلسه ای با مدیرعامل باشگاه برگزار کردند.

تشریح تصمیمات اتخاذ شده در جلسه کالدورن و انصاری فرد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در این باره گفت: جلسه بسیار خوبی برگزار گردید و هماهنگی های لازم برای بسیاری کارها صورت گرفت. این نشست به منظور پیگیری امور اداری و سفر کادر فنی و پرداخت بدهی باشگاه بابت بلیت خریداری شده از سوی آنها برای پرواز رفت برگزار و مقرر شد بلیت بازگشت هم طبق زمان معین شده در دو روز آینده تهیه گردد. مدیریت هم فرصت را مغتنم شمرد و درباره اردوی قطر هماهنگی هایی را در این نشست انجام داد و مباحثی مطرح شد. باشگاه گزینه و کمپ های مدنظر خود برای برپایی اردوی نیم فصل در دوحه را که در دو سه روز گذشته نهایی شده را به آقای کالدرون معرفی کرد که مورد موافقت ایشان نهاده شد و باشگاه پیگیری های لازم را برای رسمی شدن برپایی اردو در این کمپ انجام خواهد داد و مسئله ای برای برپایی اردو وجود ندارد.

مدیر روابط عمومی باشگاه توضیح داد: قبلا آقای پیروانی تاریخ بازی های محبت آمیز مدنظر کالدورن در اردوی نیم فصل را به باشگاه اعلام نموده بود و امروز هماهنگی های لازم انجام شد تا برای تدارک دیدن بازی های تدارکاتی هم اقدام گردد. پرسپولیس از یازده تا بیست و سوم ژانویه اردوی خارجی خود را برگزار خواهد نمود و برنامه تمرینات و امکانات مورد احتیاج هم از سوی سرمربی تیم به باشگاه و پیروانی اعلام شده است و طبق آن بعضی هماهنگی های لازم امروز انجام شد.

وی اضافه کرد: جلسه مدیر عامل باشگاه با بشار رسن و رادوشوویچ هم بعد از اتمام این جلسه برگزار خواهد شد. افشین پیروانی هم در باشگاه حضور یافت و هماهنگی های لازم برای اردوی قطر با ایشان انجام شد. کالدرون اعلام نمود لیست تعداد نفرات اعزامی را طی روزهای آینده به پیروانی تهاجم خواهد نمود تا برای رزرو هتل اقدامات اولیه انجام گردد و لیست نهایی نفرات اعزامی هم بعد از بازی با نساجی به باشگاه اعلام می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 648

به "تشریح تصمیمات اتخاذ شده در جلسه کالدورن و انصاری فرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشریح تصمیمات اتخاذ شده در جلسه کالدورن و انصاری فرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید