معرفی هواپیمایی ایر چاینا

به گزارش مجله سویگل، هواپیمایی ایر چاینا

هواپیمایی ایر چاینا اصلی ترین شرکت هواپیمایی چین است که در سال 1988، پس از تصمیم دولت کمونیستی چین مبنی بر تفکیک شرکت کاک بر 6 شرکت منطقه ای، تشکیل شد؛ شرکتی که به عنوان بخش بین قاره ای و بزرگترین بخش شرکت تفکیک شده راه اندازی شده است. مقر اصلی این شرکت در شهر پکن است و فرودگاه بین المللی پکن، فرودگاه بین المللی چنگدو شوانگلیو و فرودگاه بین المللی شانگهای پودنگ قطب های پروازی ایر چاینا به شمار می روند.

معرفی هواپیمایی ایر چاینا

مقاصد پروازی ایر چاینا

شبکه پروازی ایرلاین ایرچاینا بسیار گسترده است و از آسیا و خاورمیانه گرفته تا اروپای غربی و آمریکای شمالی را در برمی گیرد. این هواپیمایی به بیش از 200 شهر داخلی چین و خارجی پرواز دارد و بیشتر اوقات از شهر پکن، به این مقاصد پرواز می نماید. ایر چاینا از دیگر شهر مهم چین، شانگهای، نیز به مقاصدی در آسیا، اروپا و استرالیا نیز پرواز دارد. بعضی دیگر از شهرهای چین از جمله چنگ دو، چونگینگ، شیامن، کومینگ، هانگ ژو و دالیان نیز مبدا این ایرلاین برای مقاصد بین المللی است.

کلاس های پروازی ایر چاینا

ایر چاینا در هواپیماهای مختلف و با توجه به مقاصد پروازی دور و نزدیک، کلاس های پروازی مختلفی تعریف نموده است. از چهار کلاس پروازی این شرکت، یعنی فرست کلاس، بیزنس کلاس، پریمیوم اکونومی و اکونومی، تنها در هواپیماهای بوئینگ 747-8 هر چهار کلاس همزمان ارائه می گردد.

ناوگان هوایی ایر چاینا

این ایرلاین بیش از 400 هواپیمای فعال ایرباس و بوئینگ در ناوگان خود دارد. هواپیماهای ایرباس A319، ایرباس A320، ایرباس A321، ایرباس A330 و همینطور بوئینگ 737-next Gen، بوئینگ 747، بوئینگ757، بوئینگ 777 و بوئینگ 787 مسافران این ایرلاین را جابه جا می نمایند.

خرید بلیط ایرچاینا

خرید بلیط هواپیما ایرچاینا نیز همانند بلیط دیگر ایرلاین ها، در خبرنگاران فراهم شده است و شما تنها کافی است به صفحه ایرلاین ایرچاینا مراجعه کنید و پرواز مورد نظر خود را جستجو کنید. خوب است بدانید که برای خرید بلیط ایرچاینا در خبرنگاران حتما نیازی نیست که مبدا یا مقصد شما ایران باشد و بدون هیچ دغدغه ای می توانید بلیط پروازهای ایرچاینا از هر نقطه از جهان به هر نقطه دیگری در جهان را به راحتی و با چند کلیک به صورت آنلاین بخرید.

برترین قیمت خرید بلیط پکن

رزرو هتل های پکن با مقرون به صرفه ترین قیمت

منبع: فلای تودی
انتشار: 18 آذر 1401 بروزرسانی: 18 آذر 1401 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 2130

به "معرفی هواپیمایی ایر چاینا" امتیاز دهید

1 کاربر به "معرفی هواپیمایی ایر چاینا" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هواپیمایی ایر چاینا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید