آمریکا در تمرین های نظامی سال 2019، 20 کشته و 70 مجروح داد

به گزارش مجله سویگل، جدیدترین آمار منتشر شده نشان از افزایش شمار کشته شدگان و مجروحان ارتش آمریکا از جمله نیروهای ویژه ارتش این کشور حین تمرین های رزمی به نسبت سال قبل حکایت دارد.

آمریکا در تمرین های نظامی سال 2019، 20 کشته و 70 مجروح داد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه تحصیل در آمریکا در مقطع فوق لیسانس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، آماری که به تازگی منتشر شده، نشان می دهد در سال گذشته میلادی، در جریان تمرین های ارتش آمریکا ده ها نظامی این کشور کشته و زخمی شده اند.

به نوشته وبگاه واشنگتن اگزمینر، در سال 2019، دستکم 20 نیروی آمریکایی در جریان تمرین های نظامی کشته شده اند. در این تمرین ها، 70 تن هم زخمی شده اند.

بر اساس این گزارش، این آمار در سال 2018 میلادی، 18 کشته و 66 زخمی بوده است.

افزایش این آمار همزمان با کوشش های ارتش آمریکا جهت ارتقا شرایط آمادگی رزمی نیروهای خود اتفاق افتاده است. پنتاگون بعد از روی کار آمدن دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا راهبرد دفاع ملی خود را منتشر ساخت که هدف آن مواجهه با دشمنان متعارف همچون روسیه و چین است.

بر اساس این گزارش، در بین 20 کشته نظامی آمریکا در سال 2019 حین تمرین های مختلف نیروهایی با 22 سال سن تا 51 سال مشاهده می شوند. در یکی از جدیدترین موارد، سه شنبه گذشته، ناتهان گودمن چترباز 36 ساله عضو نیروهای ویژه ارتش آمریکا حین سقوط آزاد در آریزونا کشته شد.

توماس اسپوهر افسر ارشد بازنشسته آمریکایی شاغل در مرکز دفاع ملی اندیشکده هریتج در این زمینه با اشاره به خطرناک بودن آموزش های نظامی گفت که کاهش تلفات و به صفر رساندن آن ها سخت است.

چندی قبل نیز ارتش آمریکا در بیانیه های رسمی از کشته شدن یک نظامی و جراحت دو پرسنل خود در جریان یک تمرین در کره جنوبی و کشته شدن سه نفر و جراحت سه تن دیگر در ایالت جورجیا در آمریکا اطلاع داد. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیغام/ق

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 15 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 705

به "آمریکا در تمرین های نظامی سال 2019، 20 کشته و 70 مجروح داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا در تمرین های نظامی سال 2019، 20 کشته و 70 مجروح داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید