اخذ مجوز رشته کارشناسی ناپیوسته مامایی در دانشگاه آزاد ارومیه

به گزارش مجله سویگل، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه از اخذ مجوز رشته کارشناسی ناپیوسته مامایی در این واحد دانشگاهی خبر داد.

اخذ مجوز رشته کارشناسی ناپیوسته مامایی در دانشگاه آزاد ارومیه

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، محمود پوریوسف رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی از اخذ مجوز رشته کارشناسی ناپیوسته مامایی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه خبر داد وگفت: با استناد به رأی صادره در دویست و هفتاد و نهمین جلسه شورای توسعه دانشگاه های علوم پزشکی مورخ 1399/08/11 با توجه به تصویب سند توسعه متوازن کلان منطقه 2 آمایشی در دویست و هشتاد و یکمین جلسه شورای توسعه دانشگاه های علوم پزشکی مورخ 1399/12/03 مجوز راه اندازی رشته مامایی مقطع کارشناسی ناپیوسته در این واحد دانشگاهی صادر شد.

پوریوسف مطرح نمود: پس از پیگیری های مستمر در طول سه سال گذشته بالاخره پیروز به اخذ رشته مامایی برای دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه شدیم. ظرفیت پذیرش دانشجو برای این رشته 20 نفر در هر دوره در نظر گرفته شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی شرح داد: برای رشته کارشناسی ناپیوسته مامایی با توجه به اینکه مقطع کاردانی این رشته و کارشناسی پیوسته در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه بود، فارغ التحصیلان مقطع کاردانی متقاضیان اصلی ورود به مقطع کارشناسی ناپیوسته هستند و درخواست های بسیاری برای راه اندازی این رشته در ارومیه وجود داشت.

وی ابراز امیدواری کرد که مطابق هماهنگی های اجرا شده در نیمسال نخست سال تحصیلی 1401-1400 به صورت تکمیل ظرفیت در رشته مامایی مقطع کارشناسی ناپیوسته در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه دانشجو پذیرش شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 مرداد 1400 بروزرسانی: 1 مرداد 1400 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 1681

به "اخذ مجوز رشته کارشناسی ناپیوسته مامایی در دانشگاه آزاد ارومیه" امتیاز دهید

1 کاربر به "اخذ مجوز رشته کارشناسی ناپیوسته مامایی در دانشگاه آزاد ارومیه" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخذ مجوز رشته کارشناسی ناپیوسته مامایی در دانشگاه آزاد ارومیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید