ارائه پیشنهاد ایران برای میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا

به گزارش مجله سویگل، رئیس انجمن اسکی جانبازان و معلولین از شرکت در گردهمایی ورزش های زمستانی کمیته بین المللی پارالمپیک اطلاع داد.

ارائه پیشنهاد ایران برای میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا

برای سفر با خرید تور پوکت همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون جانبازان و معلولین، عیسی ساوه شمشکی، رئیس انجمن اسکی جانبازان و معلولین از شرکت در گردهمایی ورزش های زمستانی کمیته بین المللی پارالمپیک و ارائه پیشنهاد میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا اطلاع داد.

وی با اعلام این خبر گفت: این گردهمایی به میزبانی اسلوونی برگزار می گردد و من از 30 اردیبهشت تا 3 خرداد در این کشور حضور دارم.

ساوه شمشکی خاطر نشان کرد: ایران با حضور در این گردهمایی پیشنهاد خود برای میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا را ارائه می نماید و اگر با این پیشنهاد موافقت گردد، مسابقات آلپاین و اسنوبرد در نیمه اول دی ماه و نیمه دوم بهمن ماه برگزار خواهد شد.

رئیس انجمن اسکی در ادامه گفت: از مواردی که در این گردهمایی تعیین می گردد، برنامه مسابقاتی است که در آنها می توان برای پارالمپیک زمستانی 2018 کسب سهمیه کرد.

وی در سرانجام افزود: پس از این گردهمایی و تعیین شدن تکلیف میزبانی و نیز مسابقاتی که می توان از آن کسب سهمیه کرد، ترکیب تیم ملی تعیین می گردد و در این بین، برای جذب ورزشکاران بیشتر نیز اقدام می کنیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 654

به "ارائه پیشنهاد ایران برای میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه پیشنهاد ایران برای میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید