استرلینگ: فصل بعد برای ما از همین الان آغاز شده است

به گزارش مجله سویگل، مهاجم گلزن منچسترسیتی می گوید فصل بعد برای این تیم از همین الان آغاز شده است.

استرلینگ: فصل بعد برای ما از همین الان آغاز شده است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از تایمز، لیورپول که چند روز قبل قهرمانی اش در رقابت های این فصل لیگ برتر قطعی شد، دیشب پنجشنبه در خانه منچسترسیتی با نتیجه 4-0 باخت تا سنگین ترین شکست 3 فصل اخیر خود را در لیگ برتر متحمل گردد.

رحیم استرلینگ بازیکن سابق لیورپول که این فصل نیز عملکرد خوبی با منچسترسیتی داشت گفت: آنها در تمام سال عالی بودند ، ما می خواستیم بازی خوبی با آنها داشته باشیم. ما می دانستیم که آنهانیز تمام توان خود را به خرج می دهند. در برخی مواقع ناامید شدند و تواسنتیم بهترین فوتبال ممکن را بازی کنیم. ما برای اثبات خودمان آزمایش خوبی مقابل قهرمانان فعلی داشتیم و این کار را درخشان انجام دادیم. فصل بعد امروز شروع شد و ما کار بسیار خوبی انجام دادیم. از الان باید برای نشان دادن قدرت خودمان کار کنیم تا بتوانیم فصل بعد قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را پس بگیریم. ما بازیکنان خوبی در آینده داریم. به پیشرفت بازیکنی چون فیل فودن دقت کنید. او نمایش خیلی خوبی در ترکیب ما دراد و قطعا در آینده به بازیکن بهتری نیز تبدیل می گردد.

منچسترسیتی پیش از بازی برابر لیورپول توانست با رجحان 2 بر صفر برابر نیوکاسل راهی مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلیس گردد و باید در این مرحله به ملاقات آرسنال برود. شاگردان پپ گواردیولا که قهرمان جام اتحادیه نیز شدند باید در لیگ قهرمانان نیز برابر رئال مادرید به میدان بروند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 1055

به "استرلینگ: فصل بعد برای ما از همین الان آغاز شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استرلینگ: فصل بعد برای ما از همین الان آغاز شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید