اسماعیل پور: صلابت همیشگی را در فینال نداشتیم، مسئولان رسیدگی لازم را به فوتسال نکردند

به گزارش مجله سویگل، ملی پوش تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت در ملاقات فینال جام باشگاه های آسیا صلابت لازم را نداشتیم و به همین دلیل شکست خوردیم.

اسماعیل پور: صلابت همیشگی را در فینال نداشتیم، مسئولان رسیدگی لازم را به فوتسال نکردند

احمد اسماعیل پور در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران پویا، در خصوص نایب قهرمانی تیم گیتی پسند در مسابقات جام باشگاه های آسیا و کیفیت این مسابقات گفت: بازی های خیلی خوبی بود و بازیکنان خارجی زیادی هم جذب تیم های آسیایی شدند و در این مسابقات حضور داشتند. به طور کلی نه می گردد گفت خیلی خوب بود و نه می گردد گفت خیلی بد.

وی درباره ملاقات فینال این مسابقات و شکست گیتی پسند مقابل چونبوری اعلام نمود: نماینده تایلند تیم خوبی را روانه بازی ها نموده بود و به نوعی تیم ملی تایلند بود. تقریباً همین تیم چونبوری است که به عنوان تیم ملی این کشور در جام ملت های آسیا شرکت خواهد نمود. متأسفانه تیم ما هم در فینال صلابت همیشگی را نداشت. نمی خواهم توجیه کنم اما تیم ما تغییرات زیادی نسبت به فصل گذشته داشت و شاید اگر ما هم در ترکیب مان 7،8 ملی پوش داشتیم شرایط به نحو دیگری رقم می خورد.

ملی پوش تیم گیتی پسند اصفهان در خصوص اظهار نظر بعضی کارشناسان مبنی بر اینکه کشور ما هنوز در باد سومی دنیا خوابیده است، گفت: این را قبول ندارم اما به نظرم مسئولان رسیدگی لازم را به فوتسال نکردند. نمونه این مسئله هم همین مراسم برترین هایی که اخیراً برگزار گردید و هیچ کس از فوتسالی ها در آن حضور نداشت. بازیکنانی بودند که می توانستند در این مراسم حضور داشته باشند.

اسماعیل پور ادامه داد: هنوز فوتسال ما فاصله زیادی با آسیا دارد اما اینکه سایر کشورها در کوشش هستند تا خودشان را به ما نزدیک نمایند، درست است. ما دیگر نمی توانیم خیلی راحت نمایندگان ژاپن و تایلند را شکست دهیم اما هنوز به لحاظ تکتیک فردی فاصله زیادی با این کشورها داریم. باید علم ورزش و امکانات به روزتری وارد کشور گردد. ضمن اینکه به تیم های ریشه دار لیگ ما نیز رسیدگی نمی گردد. تضعیف این تیم ها به لیگ ما ضربه می زند. امیدوارم با رسیدگی به باشگاه ها لیگ پویاتری داشته باشیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 10 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 765

به "اسماعیل پور: صلابت همیشگی را در فینال نداشتیم، مسئولان رسیدگی لازم را به فوتسال نکردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسماعیل پور: صلابت همیشگی را در فینال نداشتیم، مسئولان رسیدگی لازم را به فوتسال نکردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید