برگزاری آموزش مجازی در واحد شاهین شهر با هدف جلوگیری از وقفه آموزشی

به گزارش مجله سویگل، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهین شهر گفت: آموزش مجازی در این واحد دانشگاهی با هدف جلوگیری از وقفه آموزشی برگزار می گردد.

برگزاری آموزش مجازی در واحد شاهین شهر با هدف جلوگیری از وقفه آموزشی

مسعود نصری در مصاحبه با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری خبرنگاران، کوشش بی وقفه کادر درمانی و بهداشتی کشور در مقابله با ویروس کرونا را ستود و اظهار کرد: هدف عمده دانشگاه ها و شرکت های دانش بنیان برطرف مسائل جامعه است و در مقطع زمانی کنونی شاهد فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی شاهین شهر برای مقابله با ویروس کرونا هستیم.

وی اضافه نمود: یافتن روش های استفاده از ابزار دقیق در شناسایی بیماری، محدوده های پراکنش، روش های مبارزه و جلوگیری از شیوع بیماری در دستورکار شرکت های دانش بنیان قرار گرفته است.

روش های استفاده از ابزار در شناسایی بیماری کرونا و جلوگیری از شیوع آن

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین شهر عنوان نمود: در راستای فرهنگ سازی برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا نیز از ظرفیت موجود در رشته های مطالعات فرهنگ، گرافیک و برق دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین شهر استفاده شده است.

نصری با اشاره به تعطیلی دانشگاه ها و مراکز آموزشی با هدف جلوگیری از گسترش کرونا اظهار کرد: به منظور جلوگیری از ایجاد وقفه در آموزش دانشجویان، برنامه برگزاری کلاس های مجازی و غیرحضوری در واحد شاهین شهر همگام با سایر واحدهای دانشگاهی استان اصفهان و با مشارکت سرای نوآوری فناوری اطلاعات و ارتباطات استان اصفهان اجرایی شده است.

وی افزود: استادان دروس نظری با استفاده از ظرفیت الکترونیکی موجود اقدام به تدریس مجازی، ارائه تمرینات و برطرف اشکال درسی نموده و با دانشجویان به صورت مستمر ارتباط برخط دارند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهین شهر با اشاره به تشکیل کمیته آموزش مجازی در واحد شاهین شهر مطرح نمود: با راه اندازی سامانه LMS کلاس های درسی به صورت غیرحضوری مدیریت شده است و دانشجویان و استادان می توانند از امکانات این سامانه استفاده نمایند.

نصری یادآور شد: با هدف پایش فعالیت استادان، کمیته مجازی متشکل از مدیر آموزش مجازی و کارشناسان فناوری اطلاعات در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین شهر دایر شد که اقدام به رصد و پشتیبانی برای استفاده مطلوب از این سامانه خواهد نمود.

وی تأکید کرد: کلاس های مجازی از نیمه دوم اسفند به صورت آنلاین و افلاین برگزار شده و در طول تعطیلات نوروزی نیز کلاس های جبرانی برگزار می گردد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین شهر بیان نمود: از 16 فروردین براساس دستورالعمل برای تمامی رشته ها و مقاطع کاردانی تا کارشناسی ارشد کلاس برنامه ریزی و برگزار می گردد.

انتهای پیغام/4078/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 23 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 842

به "برگزاری آموزش مجازی در واحد شاهین شهر با هدف جلوگیری از وقفه آموزشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری آموزش مجازی در واحد شاهین شهر با هدف جلوگیری از وقفه آموزشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید