بهترین مودم روترهای ADSL، VDSL زیر 2 میلیون تومان بازار ایران

به گزارش مجله سویگل، اگر بخواهید مودم روتر ADSL زیر 1 میلیون تومان خرید کنید؛ احتمالا چیزی بیشتر از یک مودم روتر قدیمی سری N با سرعت 300 مگابیت نصیب تان نشود یا نهایتا بتوانید یک مودم روتر AC750 نسل اول خریداری کنید.

بهترین مودم روترهای ADSL، VDSL زیر 2 میلیون تومان بازار ایران

اما وقتی 2 میلیون تومان برای خرید یک مودم روتر ADSL/VDSL کنار می گذارید؛ قضیه مقداری متفاوت می گردد و شما حق انتخاب از میان چند مدل نسبتا خوب را دارید. اگرچه، این روزها غالب مودم روترهای به روز و قدرتمند بازار بالای 2 میلیون تومان قیمت دارند و قیمت بعضی از مدل ها تا 5 الی 6 میلیون تومان می رسد.

مهم ترین معیارهای خرید مودم روتر ADSL/VDSL

نخست، دنبال مودم روتری با وای فای دو بانده باشید. واقعا دیگر این روزها مودم روتر تک بانده نه از نظر سرعت و کارایی پاسخگو است و نه از نظر فناوری ها و قابلیت ها و به روز بودن می تواند رضایت شما را تامین کند. غالب گوشی های موبایل از وای فای دوبانده پشتیبانی می نمایند و احتیاج به سرعت های بیشتری دارند.

در وهله دوم، بهتر است دنبال مودم روتری باشید که از استاندارد VDSL پشتیبانی کند. به زودی در بسیاری از شهرهای ایران اینترنت پرسرعت VDSL در اختیار کاربران قرار می گیرد و اگر مودم شما از این استاندارد پشتیبانی نکند؛ ناچار می شوید هنوز یک سال یا دو سال از خرید مودم جدید نگذشته؛ آن را تعویض کنید.

سومین فاکتور انتخاب یک مودم روتر DSL خوب، بحث وای فای آن است. سعی کنید مودمی بخرید که حداقل در رده AC1200 باشد. مودم روترهای رده AC1750 و AC1900 بهتر هستند ولی به همان اندازه گران تر می شوند.

احتیاجهای خود را هم در هنگام انتخاب یک مودم روتر DSL در نظر بگیرید. مثلا، چند درگاه LAN و WAN احتیاج دارید و باید چه سرعتی داشته باشند؛ احتیاج به درگاه USB دارید یا خیر، مودم روتری برای چه مساحتی احتیاج دارید و چقدر به گارانتی و قابلیت های نرم افزاری اهمیت می دهید.

5 مودم روتر DSL برتر زیر 2 میلیون تومان

با توجه به گفته های بالا، از میان برندها و مدل های موجود در بازار ایران، ما مودم روترهای زیر را برای خرید پیشنهاد می کنیم:

لینک سیس XAC1200-EK

قیمت: 1.823.000 تومان

مودم روتر دو بانده ای در رده AC1200 با گارانتی شرکت آواژنگ است. به اندازه کافی درگاه LAN و WAN دارد و از یک درگاه USB 3.0 سود می برد. سه آنتن داخلی دارد و برای محیط های آپارتمانی مناسب است. تنها نکته منفی این مودم، عدم پشتیبانی از استاندارد VDSL است.

تی پی لینک Archer D7

قیمت: 1.800.000 تومان

این مودم هم متاسفانه از استاندارد VDSL پشتیبانی نمی کند ولی وای فای پرسرعتی در رده AC1750 دارد. یکی از بهترین مودم روترهای ADSL در بازار ایران با قیمت زیر 2 میلیون تومان است. دو درگاه USB 2.0 و 4 درگاه LAN/WAN گیگابایتی دارد. 3 آنتن خارجی دارد و به راحتی مساحت هایی نزدیک به 150 متر مربع را پوشش می دهد.

ایسوس DSL-AC52U

قیمت: 1.400.000 تومان

یک مودم روتر ADSL/VDSL خوب زیر 1.5 میلیون تومان با وای فای دو بانده AC750 و 4 آنتن خارجی که برای محیط های آپارتمانی و اداری بسیار مناسب است. اگر مودم روتری VDSL می خواهید یکی از بهترین انتخاب ها خواهد بود. اگرچه کمی قدیمی است ولی درگاه های LAN گیگابیتی و یک درگاه USB 2.0 دارد.

تی پی لینک Archer VR400

قیمت: 1.100.000 تومان

معروف ترین و پرفروش ترین مودم روتر ADSL/VDSL این روزهای بازار ایران است. هر فروشگاه فیزیکی و آنلاینی این مودم روتر را دارد و با قیمت های کمتر هم یافت می گردد. یک مودم روتر دو بانده AC1200 با 3 آنتن خارجی و درگاه های ارتباطی که برای کاربران خانگی کفایت می نمایند. کیفیت و کارایی این مودم روتر اثبات شده است.

دی لینک DSL-2877AL

قیمت: 630.000 تومان

اگر می خواهید زیر 1 میلیون تومان هزینه کنید و دنبال مودم روتر ADSL/VDSL هستید؛ دی لینک DSL-2877AL را بخرید. یک مودم روتر دو بانده AC750 که برای مصارف خانگی و معمولی پاسخگو است و احتیاجهای شما را برطرف خواهد نمود.

در این بازار می توانید مودم روترهای ایسوس DSL-AC51U یا تی پی لینک Archer D2 را هم بخرید.

غالب مودم روترهای VDSL در بازار، از نظر وای فای و سرعت شبکه های بی سیم در دسته رده های بالا قرار نمی گیرند و اگر از وای فای دو بانده…

در حالی که بازار ایران بیشتر با مودم روترهای سری N پر شده است و کاربران هم دوست دارند برای اینترنت ADSL خود زیاد هزینه…

این روزها با انتشار خبر سوییچ 2 میلیون پورت و کاربر ADSL به VDSL از سوی مخابرات، تب وی دی اس ال بالا گرفته است و همه درباره…

اگر کاربری بخواهد این روزها یک مودم DSL خریداری کند؛ دو گزینه کلی پیش رو دارد: خرید مودم ADSL یا خرید مودم VDSL؟ البته، مودم های VDSL…

اگر این روزها بخواهید یک مودم روتر جدید بخرید؛ احتمالا دو انتظار و آرزو دارید: دو بانده باشد و از استاندارد اینترنت VDSL پشتیبانی کند….

وزیر ارتباطات یک روز پیش از آغاز نمایشگاه الکامپ در توییتی از امکان تبدیل سرویس ADSL خانگی به سرویس VDSL پر سرعت اطلاع داد. محمد…

اگر عاشق فشن و رنگ زرد قناوری هستید و دوست دارید همه گجت های شما همین رنگ را داشته باشند؛ خرید مودم آلکاتل EE120 را پیشنهاد…

مودم های استاندارد دارای یک شیار یا اسلات سیم کارت هستند و شما فارغ از اینکه می خواهید اینترنت 4G یا TD-LTE بهره ببرید؛ باید یک سیم کارت از…

منبع: شبکه چی
انتشار: 9 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 399

به "بهترین مودم روترهای ADSL، VDSL زیر 2 میلیون تومان بازار ایران" امتیاز دهید

4 کاربر به "بهترین مودم روترهای ADSL، VDSL زیر 2 میلیون تومان بازار ایران" امتیاز داده اند | 2.3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین مودم روترهای ADSL، VDSL زیر 2 میلیون تومان بازار ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید