بولرست ، بالش مسافرتی سبک و قابل حمل در سفرها

به گزارش مجله سویگل، یکی از کاربردی ترین تجهیزات سفر، بالش است که در حالت عادی فضای قابل توجهی را اشغال می نماید. برای جایگزین کردن بالش های معمولی، بالش های مسافرتی طراحی شده اند که انواع مختلفی از آن ها تا به حال به بازار عرضه گشته اند، اما شاید هیچ کدام به مقدار بالش مسافرتی بولرست راحت نمی باشد. بالش بولرست به نحوی طراحی و ساخته شده که حداکثر مقدار راحتی و آسایش شما را افزایش دهد. با خبرنگاران همراه باشید تا با مزایای این بالش مسافرتی آشنا شوید.

بولرست ، بالش مسافرتی سبک و قابل حمل در سفرها

درضمن اگر می خواهید که با سایر ابزار سفر طراحی شده برای راحتی و آسایشتان آشنا شوید، به مقالات زیر مراجعه نمایید:

معرفی ابزار سفر | موگینو، فزونین لیوان هوشمند جهان، استفاده از چادر مسافرتی معلق در کمپینگ | ایمن سفر کنید !! و معرفی ابزار سفر | لذت دوچرخه سواری واقعی در جهانی مجازی!.

بولرست چیست؟؟

بالشت مسافرتی بولرست (bullrest)، نوعی بالش مخصوص سفر با مقدار ای بسیار کوچک و کاملا مناسب برای حمل است که بسیار هوشمندانه طراحی شده تا آسایش و رفاه را برای مسافرین فراهم کند. شاخص ترین و جالب ترین ویژگی این بالش وجود مموری فوم است که باعث می گردد تا این بالش مسافرتی به راحتی قالب گردن شخص گردد و فرم متناسبی به خود بگیرد. بعلاوه در مرکز این بالش، روزنه ای تعبیه شده که امکان جا به جایی هوا را میسر می سازد. شرکت سازنده با خوش ذوقی و خوش سلیقگی در طراحی این محصول، اصل تنوع رنگی را نیز رعایت نموده و محصول نهایی ر ا در رنگ های متنوعی نظیر آبی، سبز و نارنجی فراوری می نماید که با این اقدام پاسخ گوی تمام سلایق باشد. مقدار بالش مسافرتی بولرست به صورت تقریبی برابر 127*121*183 میلی متر است و وزن مقدار گیری شده چیزی در حدود 193 گرم می باشد که همین امر باعث می گردد که علاوه بر ایجاد راحتی و آسایش در طول سفر، دست و پا گیر نیز نباشد. شاخصه ای که این بالش را در میدان رقابت با سایر محصولات مشابه در فزونی محسوسی قرار می دهد. برای فراهم سازی بستر این شاخص از محافظی مقاوم استفاده شده که باعث می گردد تا سایز آن به اندازه چشم گیر و قابل توجهی کاهش پیدا کند و علاوه بر این، راحتی بالش کاملا حفظ گردد و اصل راحتی کاملا پوشش داده گردد.

طراحی ارگونومیک

بر خلاف بالش های مسافرتی دیگر که سر را به سمت جلو راهنمایی می نمایند و یا بعضا فشار می دهند که این خود یک اشکال بسیار بزرگ است و دراز مدت منجر به آسیب رساندن به مهره های گردن می گردد، بالش مسافرتی بولرست به علت این که بر پایه اصول ارگونومیک طراحی شده، سر را در حالت مناسب قرار می دهد (در راستای ستون فقرات، بدون فشار به جلو و یا افتادگی به سمت عقب) و از وارد شدن فشارهای اضافی به گردن جلوگیری می نماید. بالش های مسافرتی دیگری که تا به امروز طراحی و روانه بازار شده اند، علاوه بر سنگینی و حجیم بودن و بعلاوه عدم توجه به اصول ارگونومیک، یک مشخصه دیگر نیز دارند و آن هم این است که به سادگی از وسط خم می شوند و می توان آن ها را تا کرد و به وسیله خم کردن، فوم درونی آن ها زاویه دار می گردد و این اتفاق باعث می گردد که دیگر پوشش مناسبی در قسمت گردن صورت نگیرد و تنها اطراف گردن را بپوشانند. به مرور زمان موضوع یاد شده، زمینه غیر قابل استفاده شدن بالش رافراهم می نماید و سبب ساز از هم پاشیدن بالش می گردد، اما دربولرست، مموری فومی که به عنوان ماده اصلی سازنده بالش به کار رفته، کاملا قابلیت انعصاف پذیری و شکل گیری دارد و با توجه به همین ویژگی تغییر سایز داده و به مقدار سر شما می گردد، در نتیجه مهره های گردن در فزونین و طبیعی ترین حالت ممکن در زمان استراحت قرار می گیرند و به قولی شانه ها و مهره های گردن در تراز واقع می شوند.

دیگر ویژگی های بولرست

هر یک از بالش های مذکور دارای یک کیف نگهدارنده میکروفیبری می باشد که علاوه بر حفاظت از بالش در برابر آلودگی، قابلیت اتصال به کیف یا ساک و چمدان مسافرتی را دارد که این مسئله باعث می گردد تا حمل و نقل این محصول، سهولت بیشتری پیدا کند. این بالش جزو تجهیزات قابل شست و شو می باشد و می توان به سادگی آن را با یک دستمال مرطوب و نم دار به همراه صابون تمیز کرد تا هر گونه آلودگی احتمالی که در طول سفر ممکن است بر روی سطح خارجی بالش قرار گیرد، مرتفع گردد.

منبع: همگردی
انتشار: 23 دی 1401 بروزرسانی: 23 دی 1401 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 2149

به "بولرست ، بالش مسافرتی سبک و قابل حمل در سفرها" امتیاز دهید

1 کاربر به "بولرست ، بالش مسافرتی سبک و قابل حمل در سفرها" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بولرست ، بالش مسافرتی سبک و قابل حمل در سفرها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید