تصویربرداری فوق لیسانسه ها پس از نوروز

به گزارش مجله سویگل، تصویربرداری سریال فوق لیسانسه ها به کارگردانی سروش صحت، پس از تعطیلات نوروز در تهران آغاز می گردد.

تصویربرداری فوق لیسانسه ها پس از نوروز

به گزارش ایسنا به نقل از سیما فیلم، رضا جودی تهیه نماینده فوق لیسانسه ها که پیش فراوری آن را از اول اسفندماه 97 آغاز نموده و این روزها مشغول انتخاب بازیگر جدید برای بازی در این سریال است، گفت: با سرانجام کار سروش صحت، پیش فراوری سریال فوق لیسانسه ها از اول اسفندماه آغاز شده و آقای صحت این روزها مشغول نگارش طرح جدید این مجموعه است.

او اضافه کرد: تمامی بازیگران دو فصل لیسانسه ها در فوق لیسانسه ها ایفای نقش می نمایند. البته با توجه به تغییرات فیلم نامه، چند شخصیت جدید نیز به کار اضافه کرده می شوند که این روزها مشغول انتخاب آن ها هستیم.

جودی زمان آغاز تصویربرداری فوق لیسانسه ها را پس از سرانجام تعطیلات نوروز بیان کرد و گفت: درنظر داریم پیش فراوری کار را در فرصت باقی مانده پیش ببریم و لوکیشن های اصلی کار را که چند خانه است انتخاب کنیم تا پس از سرانجام تعطیلات نوروز، تصویربرداری در تهران آغاز گردد.

هوتن صبور، امیر کاظمی، امیرحسین رستمی، عرفان برزین، بهنام تشکر، بیژن بنفشه خواه، مهران رجبی، متین ستوده، رویا میر علمی، کاظم سیاحی، عزت الله مهرآوران، سوگل قلاتیان، آتنه فقیه نصیری، فرید شهریاری که در فصل نخست این مجموعه ایفای نقش کردند، در این فصل نیز حضور دارند.

مجموعه فوق لیسانسه ها به نویسندگی سروش صحت و ایمان صفایی و کارگردانی سروش صحت فراوری می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 148

به "تصویربرداری فوق لیسانسه ها پس از نوروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویربرداری فوق لیسانسه ها پس از نوروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید