جیپ چینی در بازار ایران؛ قیمت 2 میلیارد تومان!

به گزارش مجله سویگل، شانزدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان پس از سه سال وقفه از تاریخ 3 آذرماه برگزار شده و دیار خودرو با سه محصول در غرفه مخصوص خود ظاهر شده است. علاوه بر سدان تیگارد X 35، یک پیکاپ به نام بایک BJ 40 در دو نسخه متفاوت در غرفه خودنمایی می نماید که نمونه چینی و مونتاژی خودروی پرطرفدار جیپ به شمار میرود.

جیپ چینی در بازار ایران؛ قیمت 2 میلیارد تومان!

به گزارش دیجیاتو، خودروی بایک BJ 40 در دو نسخه چهاردرب (BJ 40 C) و دودرب (BJ 40 F) به وسیله دیار خودرو مونتاژ و به بازار عرضه می گردد. نسخه چهاردرب این ماشین دارای سقف جداشونده بوده و یک خودروی آفرودی عالی و در عین حال خانوادگی به شمار میرود.

در عوض نسخه دودرب BJ 40 به طور خاص توجه جوانان و علاقه مندان به آفرود را به خود جلب نموده است. قسمت عقب پیکاپ BJ 40 F روباز بوده و سقف ندارد و به معنای واقعی، جیپ رنگلر آمریکایی را در فکر بیننده تداعی می نماید.

از جمله بارزترین معینات بایک BJ 40 دیار خودرو قابلیت جداسازی و جابجایی قسمت های مختلف مثل درب ها و سقف است. نظیر این قابلیت به ندرت در خودرو های آفرودی موجود در بازار ایران یافت می گردد.

معینات فنی بایک BJ 40

هر دو نسخه بایک BJ 40 به پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ مجهز بوده که قدرتی بیش از 220 اسب بخار را به وسیله گیربکس 8 سرعته اتوماتیک به جفت محور ها وارد می نماید. مصرف سوخت ترکیبی BJ 40 C حدود 6.9 لیتر در هر صد کیلومتر اعلام شده که انتظار می رود این رقم برای نسخه دودرب، کمتر باشد.

قیمت احتمالی بایک BJ 40

این خودرو در امارات متحده با قیمتی معادل با 1.32 میلیارد تومان به فروش می رسد. با این حال احتمال می رود این ماشین در بازار ایران در محدوده 1 میلیارد و 500 میلیون تومان الی 2 میلیارد تومان قیمت گذاری گردد.

البته دیار خودرو هنوز به قیمت دقیق و همین طور یک تاریخ معین برای عرضه آفرود های تازه BJ 40 ننموده است. ناگفته نماند که این ماشین ها به جای BAIC با برند و لوگوی دیار راهی بازار می شوند.

منبع: فرارو
انتشار: 6 آذر 1401 بروزرسانی: 6 آذر 1401 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 2125

به "جیپ چینی در بازار ایران؛ قیمت 2 میلیارد تومان!" امتیاز دهید

1 کاربر به "جیپ چینی در بازار ایران؛ قیمت 2 میلیارد تومان!" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جیپ چینی در بازار ایران؛ قیمت 2 میلیارد تومان!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید