راهنمای خرید خودرو از 500 تا 700 میلیون تومان

به گزارش مجله سویگل، با 700 میلیون چه ماشینی بخریم؟ اگر بخواهیم هدایت درمورد خرید خودرو از 500 تا 700 میلیون تومان در اختیار شما قرار دهیم، می توانیم لیستی از خودروهای صفر کیلومتر چینی و کاکرده های چینی را به شما تقدیم کنیم.

راهنمای خرید خودرو از 500 تا 700 میلیون تومان

متاسفانه قیمت خودرو در سال گذشته به قدری نوسان داشته که شاید بتوان گفت پیشنهادهای خرید ماشین تا 700 میلیون تومان که در ابتدای سال به شما عرضه کردیم، در انتها سال دیگر کاربردی ندارند و بسیاری از خودروها با یک پله افزایش قیمت به سطح بالاتری رسیده اند.

در هر صورت، اکنون قصد داریم راهنمای خرید خودرو تا 700 میلیون تومان را که با توجه به آخرین تغییرات قیمتی بازار در پاییز 1400 تنظیم شده است، در اختیار شما قرار دهیم.

فهرست راهنمای خرید خودرو از 500 تا 700 میلیون تومان

با عرض تأسف باید گفت مدتی می گردد که در بازه قیمتی زیر 1 میلیارد تومان به ندرت می توان خودروی وارداتی اروپایی، ژاپنی و کره ای را شاهد بود که سن و سال بالایی نداشته باشد و بتوان با اطمینان سراغ خرید آن رفت.

اغلب خودروهای کره ای، ژاپنی و اروپایی که در این قیمت شاهد هستیم یا شرایط سلامت مناسبی ندارند یا سن آنها بالاتر از 7 یا 8 سال است؛ البته که باور این حقیقت تلخ کمی سخت است. در هر صورت این شما و این هم راهنمای خرید برترین ماشین تا 700 میلیون تومان.

1. بسترن B30

با 600 میلیون چه ماشینی بخرم؟ اگر بخواهیم در راهنمای خرید خودرو از 500 تا 600 میلیون خودروی صفر به شما پیشنهاد دهیم، در میان خودروهای صفر موجود، پیشنهاد ما سدان سایز کوچک و شناخته شده بسترن بی 30 است. این خودرو را بهمن موتور در ایران مونتاژ می نماید و از سال 96 در ایران حضور دارد.

بسترن B30 در تمام جهان فقط با یک موتور ارائه می گردد، چون اصولاً این خودرو با همین یک موتور ساخته می گردد. این خودرو از یک موتور 1.6 لیتری 4 سیلندر 16 سوپاپ تنفس طبیعی با توان فراوری 107 اسب بخار و 155 نیوتن متر گشتاور و یک جعبه دنده 6 سرعته و اتوماتیک ساخت آیسین ژاپن عرضه می گردد. به نظر می رسد شتاب صفر تا 100 کیلومتر بسترن 14 ثانیه و سقف سرعتش نیز 170 کیلومتر بر ساعت است.

از مواردی که می توان به عنوان مزایای این خودرو بیان نمود عبارت است از:

  • ایمنی قابل قبول نسبت به مونتاژی های قابل قبول. (5 ستاره ایمنی C-NCAP)
  • فضای کابین مناسب نسبت به کلاس
  • کیفیت مونتاژ خوب
  • خدمات پس از فروش و تامین قطعات بی دردسر

نسخه های صفر کیلومتر و کم کارکرد B30 اتوماتیک (فراوری شده در سال های مختلف) را در حال حاضر می توان بین 500 تا 600 میلیون تومان در بازار خریداری کرد؛ ضمن اینکه باید به عملکرد فنی و امکانات رفاهی بهتر بسترن B30 نسبت به رقبای آن اشاره نمود.

در هر صورت اگر در پی خرید ماشین بین 500 تا 600 میلیون تومان هستید، بسترن B30 پیشنهاد مناسبی برای شما است.

نوترین آگهی های خودرو

2. پژو 207 هاچ بک اتوماتیک

اگر در پی یک هاچ بک کم دردسر و مطمئن صفر کیلومتر هستید، ما به شما پژو 207 را پیشنهاد می دهیم. ایران خودرو برای این برادر دوقلوی 206، از موتور چهار سیلندر 1.6 لیتری معروف TU5 و یک گیربکس 4 سرعته تیپ ترونیک استفاده نموده است. حاصل همکاری این گیربکس با موتور 105 اسب بخاری پژو 207 اتوماتیک، شتاب صفر تا صد 12.5 ثانیه، سقف سرعت 190 کیلومتر بر ساعت و مصرف سوخت 7.1 لیتر در هر صد کیلومتر است.

از مزایای پژو 207 می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • طراحی ظاهری خوب
  • بازار کارنموده مناسب
  • بازده فنی قابل قبول

البته باید این نکته را هم در نظر گرفت که فراوریات نو ایران خودرو از کیفیت ساخت چندانی بهره نمی برد.

پژو 207 هاچ بک دنده اتوماتیک در حال حاضر در 2 نسخه سقف پارانوما و سقف فلزی عرضه می گردد. اما ما در اهنمای خرید خودرو از 500 تا 700 میلیون تومان به شما نسخه سقف فلزی را پیشنهاد می کنیم. از نظر بعضی کارشناسان نسخه های سقف پانارومای فراوری ایران خودرو کیفیت ساخت قابل قبولی ندارد.

در بین باقی خودروهای فهرست ارائه شده راهنمای خرید ماشین تا 700 میلیون تومان، فردا 511 هم می تواند انتخاب خوبی باشد. اما به علت سابقه غیرقابل اعتماد نمایندگی و کمپانی مونتاژ کننده آن، ما آن را پیشنهاد نمی کنیم.

در هر صورت اگر برایتان سوال شده که با 600 میلیون چه ماشینی بخریم؟ پژو 207 می توان برترین گزینه ها برای خرید ماشین تا 600 میلیون تومان است.

3. لیفان 820

لیفان 820 یکی دیگر از خودروهای موجود در راهنمای خرید ماشین تا 700 میلیون تومان است. لیفان 820 را اولین با در سال 95 راهی ایران کرد. این خودرو در ایران با یک موتور 2.4 لیتری عرضه شده است که قادر به فراوری 158 اسب بخار و 221 نیوتن متر گشتاور است. این موتور که از کمری VX40 به عاریت گرفته شده، با یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک همراه است. شتاب صفر تا صد این خودرو 10.5 ثانیه، سقف سرعت آن 200 کیلومتر بر ساعت و مصرف سوختش در سیکل ترکیبی 8.7 لیتر در هر 100 کیلومتر است.

لیفان 820 پنج ستاره ایمنی C-NCAP را کسب نموده است. به طور کلی در خصوص لیفان 820، پیشنهاد ما به دلایل زیر مطرح شده است:

  • موتور مشترک با کمری XV40
  • کابین و صندوق بار بزرگ
  • طراحی قابل قبول و به روز
  • امکانات خوب نسبت به رقبای چینی هم رده

لیفان 820 را کرمان موتور در ایران عرضه نموده است. شاید مهم ترین ایراد آن را باید ناشناخته بودن و در نتیجه بازار کم رونق دانست، بااین حال بازده فنی قابل قبولی دارد؛ هرچند گاهی ناهماهنگی هایی بین گیربکس و موتور را شاهد هستیم.

در هر صورت لیفان 820 یکی دیگر از گزینه های خرید ماشین تا 700 میلیون تومان است که می تواند پاسخ مناسبی به سوال شما یعنی با 700 میلیون تومان چه ماشینی بخریم؟ باشد.

4. جک S3 اتوماتیک

پیشنهاد بعدی ما برای خرید برترین ماشین تا 700 میلیون تومان، جک S3 اتوماتیک محصول دیگر کرمان موتور بود. چند سالی می گردد که محصولات جک به اعتبار و قدمت کرمان موتور در ایران به محبوبیت خوبی دست یافته است. جک S3 هم از محبوب ترین کراس اوورهای چینی بازار است.

این خودرو از یک موتور 1.6 لیتری 4 سیلندر بهره می برد که قدرتی معادل 107 اسب بخار و گشتاوری برابر با 155 نیوتن متر فراوری می نماید. این قدرت و گشتاور از طریق جعبه دنده CVT اتوماتیک به چرخ های جلو انتقال می یابد. شتاب صفر تا صد این خودرو 10.8 ثانیه، سقف سرعت آن 180 کیلومتر بر ساعت و مصرف سوختش 7.6 لیتر در هر 100 کیلومتر سیکل ترکیبی است.

سانروف، چراغ روز، سنسور دنده عقب، 2 کیسه هوا، آینه های برقی با گرم کن، 6 بلندگو و تهویه اتوماتیک از جمله امکانات و تجهیزات این خودرو است.

از مزایای این خودرو می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • کیفیت ساخت بهتر از رقبا
  • طراحی به نسبت خوب
  • امکانات مناسب نسبت به خودروهای هم سطح
  • تعلیق نرم
  • بازار کارنموده خوب
  • خدمات پس از فروش مناسب

S3 در هماهنگی گیربکس و موتور، برخلاف بسیاری چینی های دیگر مشکل خاصی ندارد. اما کابین آن نسبت به یک کراس اوور شهری کوچک است.

در این بازه قیمتی برای خرید برترین ماشین تا 600 میلیون یا تا 700 میلیون تومان، نسخه های کارنموده چینی متعددی را هم شاهد هستیم. از نظر ما در بین این محصولات، اگر یک کراس اوور شهری مطمئن می خواهید، جک S3 اتوماتیک را درنظر بگیرید.

دقت داشته باشید هر دو پیشنهاد بر اساس سن و سال خودروها، خدمات پس از فروشی که کمپانی مونتاژ کننده ارائه می نماید و مقایسه عملکرد مشخصات و عملکرد فنی خودروها ارائه شده است.

تا این بخش از مطلب، به نظر توانسته باشیم که پاسخ های مناسب به پرسش با 600 میلیون چه ماشینی بخریم داده باشیم.

نوترین آگهی های خودرو

با 700 میلیون چه ماشینی بخریم؟

برای خرید برترین ماشین از 600 تا 700 میلیون تومان هم شرایط با آنچه در بالا دیدیم تفاوت آشکاری ندارد. خودروهای صفر کیلومتر موجود در این بازه، به چینی های محبوب و پرفروش تعلق می گیرد. اما برترین صفر کیلومتر در بین این خودروها کدام است؟

5. لیفان X70

در ادامه راهنمای خرید خودرو تا 700 میلیون تومان، اگر علاقه به داشتن یک کراس اوور شهری خوب و کارآمد در رنج 600 تا 700 میلیون هستید و می خواهید خودروی صفر کیلومتر خریداری کنید، لیفان X70 می توان انتخاب خوبی باشد.

این خودرو که ورودی 99 به ایران است، زیرمجموعه کرمان موتور یعنی خودروسازان بم آن را در ایران مونتاژ می نماید. بنابراین می توان به دریافت خدمات پس از فروش خوب نسبت به آن امیدوار بود.

لیفان X70 با یک موتور 2 لیتری 4 سیلندر و جعبه دنده CVT عرضه می گردد. سقف توان موتور آن 140 اسب بخار و سقف گشتاورش 178 نیوتن متر است. در این کراس اور 1415 کیلوگرمی شاهد شتاب صفر تا صد 14.1 ثاینه ای، سقف سرعت 175 کیلومتر بر ساعت و مصرف سوخت 8.7 لیتر در هر 100 کیلومتر سیکل ترکیبی هستیم.

از مزایای لیفان X70 می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • طراحی خوب و عضلانی
  • کابین و صندوق بار جادار و فضای کافی در هر دو ردیف
  • مصرف سوخت مناسب
  • امکانات رفاهی نسبتا خوب

لیفان در بخش فنی، موتور چندان قوی ای ندارد که البته در خصوص همه هم وطنانش شاهد این معضل هستیم. ضمن اینکه متریال به کاررفته در اتاق خودرو چنگی به دل نمی زند، اما نباید فراموش کرد که هم رده های آن از نظر کلاس و مشخصات قیمت بیشتری دارند.

6. هایما S5

اگر خودروهای بالا نتوانست به سوال با 600 700 میلیون چه ماشینی بخریم باشد، شاید این خودرو بتوان نظرتان را جلب کند. در بین خودروهای کارنموده بازار شاید باید هایما S5 را برترین انتخاب دانست. موتور 1.5 لیتری مونتاژی این محصول مونتاژی ایران خودرو قادر به فراوری 161 اسب بخار قدرت و گشتاور 223 نیوتن متر است.

گیربکس اتوماتیک CVT این خودرو قابلیت تعویض دنده دستی به صورت تیپ ترونیک را در اختیار راننده قرار می دهد. شتاب صفر تا صد این خودرو 9 ثانیه، سقف سرعت آن 170 کیلومتر بر ساعت و مصرف سوختش برابر با 8 لیتر در هر 100 کیلومتر است.

از دلایل اصلی این پیشنهاد در راهنمای خرید خودرو از 500 تا 700 می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • بازده فنی بهتر از رقبا
  • کابین بزرگ و جادار
  • عملکرد به نسبت خوب گیربکس
  • امکانات قابل قبول
  • سواری نرم

هایما S5 را ایران خودرو از سال 97 وارد ایران کرد. بنابراین درخصوص تأمین قطعات و خدمات پس از فروش نگرانی خاصی درمورد آن احساس نمی گردد. همین امر هم می تواند تضمین کننده بازار فروش آن باشد.

به هر ترتیب، هایما اس 5 یکی دیگر از گزینه های خرید برترین ماشین با قیمت 700 میلیون تومان در بازار کشورمان است و می تواند جواب مناسبی برای سوال با 700 میلیون تومان چه ماشینی بخریم؟ باشد.

7. مزدا 3 نیو (سال 90)

در خصوص خودروهای سدان موجود در راهنمای خرید خودرو از 500 تا 700 میلیون تومان، وفور آگهی های فروش مزدا 3 نو نشان از بازار پیروز آن دارد. مزدا 3 نو در واقع از نظر کیفیت ساخت و عملکرد فنی خوب است، اما نباید فراموش کرد این خودرو اکنون 10 سال عمر دارد و احتمالاً هزینه نگهداری قابل توجهی به خود اختصاص می دهد.

این خودرو موتور 2 لیتری 4 سیلندر خطی و جعبه دنده 5 سرعته اتوماتیک عرضه شده است. قدرت موتور آن 147 اسب بخاری و گشتاورش 187 نیوتن متر است. سقف سرعت مزدا 3 تیپ 4 فراتر از 204 کیلومتر بر ساعت نمی رود و شتاب صفر تا صد آن نیز 9.2 ثانیه است. مزدا 3 تیپ 4 در سیکل ترکیبی 7.6 لیتر در هر 100 کیلومتر بنزین احتیاج دارد.

درنهایت برای پاسخ به پرسش با 700 میلیون چه ماشینی بخریم باید گفت پیشنهاد ما در این رنج قیمتی به دلایل زیر به مزدا 3 نیو تعلق می گیرد:

  • عملکرد فنی خوب
  • امکانات رفاهی قابل قبول
  • کیفیت ساخت مناسب
  • تأمین قطعات بی دردسر

البته نباید فراموش کرد که قیمت قطعات و تعمیرات مزدا 3 بسیار زیاد است. درنتیجه هنگام انتخاب دقت زیادی را در خصوص سلامت کامل خودرو به خرج دهید. مزدا 3 نیو نیز یکی دیگر از گزینه های مناسب برای سوال با 700 میلیون چه ماشینی بخریم؟ است و آخرین گزینه پیشنهادی ما برای فهرست راهنمای خرید خودرو تا 700 میلیون تومان.

نوترین آگهی های خودرو

آخر با 700 میلیون تومان چه ماشینی بخریم؟

فهرستی که ارائه کردیم در حقیقت دربرگیرنده خودروهایی است که در بازه قیمتی 500 تا 700 میلیون تومان به تاریخ اواخر اسفندماه 1400 ارزش خرید دارند. هرچند این فهرست های خرید ممکن است با افزایش قیمت ها در کوتاه مدت دست خوش تغییر شوند. بنابراین تمام کوشش ما این است که بتوانیم این راهنماهای خرید را در کوتاه ترین زمان به روزرسانی کنیم.

در فهرست کارنموده های اروپایی و ژاپنی با قیمت 500 تا 700 میلیون شاهد نسخه های قدیمی هیوندای آزرا، نیسان ماکسیما، تویوتا کرولا، کیا اپتیما، هیوندای توسان، هیوندای سانتافه و کیا اسپورتیج هستیم. اما هیچ یک از این خودرو ها فراوری 2010 به بعد نیستند. همین قدمت و عمر طولانی باعث می گردد که از نظر کارشناسی نتوانیم آن ها را برای خرید انتخاب های درستی قلمداد کنیم؛ چراکه این خودروها در حال حاضر هزینه نگهداری بسیار زیادی دارند و دردسر تعمیرات و تأمین قطعاتشان کم نیست.

اگر تصور می کنید که در این بازه قیمت نمی توانید خودروی مورد نظرتان را پیدا کنید، شاید بد نباشد که به خودروهای بازه قیمتی پایین تر هم نگاهی بیندازید. ما در راهنمای خرید خودرو از 300 تا 500 میلیون تومان ماشین هایی که هم اکنون در این بازه قابل خرید است را فهرست نموده ایم.

بعلاوه، اگر محدودیتی برای بودجه ندارید و بدتان نمی آید با پرداخت مبالغ بالاتر خودرویی با امکانات بیشتر سوار شوید، شاید بد نباشد که راهنمای خرید خودروهای 700 میلیون تا 1 میلیارد تومان را هم مطالعه کنید. شما می توانید نمونه های مختلف این خودروها را در سایت خبرنگاران جست وجو کنید و با مقایسه اولویت های خود اقدام به خرید یکی از آنها کنید.

در نهایت امیدواریم که این با 700 میلیون تومان چه ماشینی بخریم؟ توانسته باشد گزینه های خوبی برای خرید ماشین را به شما معرفی کنید. نظر شما درباره این خودروها چیست؟ آیا خودروهای نام برده در این فهرست از ارزش خرید بالایی برخوردارند؟ نظرات و پیشنهادات خودتان را با ما در میان بگذارید.

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 7 مرداد 1401 بروزرسانی: 7 مرداد 1401 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 2062

به "راهنمای خرید خودرو از 500 تا 700 میلیون تومان" امتیاز دهید

1 کاربر به "راهنمای خرید خودرو از 500 تا 700 میلیون تومان" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید خودرو از 500 تا 700 میلیون تومان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید