خرید آنلاین لوازم یدکی پراید از سایت توربویدک

به گزارش مجله سویگل، یکی از پر فروش ترین خودروهای حال و روز ایران که به تعداد زیاد در خیابان ها دیده می گردد، پراید است.

خرید آنلاین لوازم یدکی پراید از سایت توربویدک

به گزارش خبرنگاران، بنابراعلام توربویدک، پراید خودرویی با موتوری کوچک و مالی، مصرف سوخت کم به نسبت و وزن کم است.

لوازم یدکی پراید

در این میان، تعداد زیاد این خودرو در جامعه موجب شده تعداد لوازم یدکی مورد احتیاج از این خودرو بسیار زیاد شده و تقریباً در هر محله یک تامین نماینده لوازم یدکی و تعمیرگاه های تخصصی موجود باشد.

تمام موارد ذکرشده موجب شده تا توجه سودجویان به این بستر گسترده جلب شده و عده ای دست به فراوری قطعات بسیار کم کیفیت و یا واردات قطعات کم کیفیت بزنند. قطعات یدکی کم کیفیت و ارزان از طرفی سود این افراد را تضمین می نماید اما خطرات بسیار زیادی را برای مصرف نمایندگان این قطعات یدکی به همراه می آورد.

برای مثال دیسک و صفحه کلاچ پراید را در نظر بگیرید؛ توسط چند برند معتبر جهانی این قطعه یدکی فراوری می گردد اما به صورت موازی با بسته بندی مشابه در زیرزمین های غیرقانونی نیز فراوری می گردد، از طرفی در دسترس بودن بعضی بسته بندی های وطنی موجب شده تعداد لوازم یدکی تقلبی با بسته بندی برندهای ایرانی به وفور یافت گردد.

یکی دیگر از این لوازم یدکی که به صورت عمده توسط فراورینمایندگان زیرزمینی فراوری می گردد، لنت ترمز می باشد. فراوری لنت ترمز کم کیفیت یک صنعت کم هزینه است که توجه بسیاری از سودجویان را جلب می نماید، اما در صورت استفاده از این فراوریات تقلبی جان سرنشینان به خطر افتاده و گاها تا از کار افتادن کامل سیستم ترمز خودرو پیش می رود.

پارامترهای موثر در مشخص کیفیت لنت ترمز بسیار متعدد و آنالیز آنها بسیار هزینه بر است. لوازم یدکی پراید تنها به لنت ترمز و دیسک و صفحه کلاچ محدود نمی گردد.

از قطعات جلوبندی و فرمان گرفته تا پیچ های چرخ عقب، از قطعات موتوری تا قاب های پلاستیکی اتاق خودرو و... همگی در حال فراوری و توزیع هم زمان توسط برندهای معتبر و فراورینمایندگان غیرقانونی است.

اما چه باید کرد؟ چگونه می توان اجناس تقلبی را از اصل تشخیص داد؟ چگونه با واردنمایندگان اجناس اصلی برندهای جهانی ارتباط برقرار کنیم؟ تفاوت های لنت ترمز اصلی و تقلبی چیست؟ دیسک و صفحه کلاچ اصلی و تقلبی در چه بسته بندی هایی عرضه می شوند؟ پیش از خرید لوازم یدکی از کجا مشاوره بگیریم؟

در شرایط کنونی اجتماع و مریضی ویروسی کرونا چگونه مستقیما به بزار دسترسی پیدا کنیم؟ آیا با توجه به احتیاج ما محلی برای مشاوره و خرید به صورت هم زمان وجود دارد؟ آیا از تمام این برندها برای خودروی شما فراوریاتی وجود دارد؟ آیا ضمانت و شرایط مرجوع برای همه خریدها وجود دارد؟ محلی برای تقبل کردن مسئولیت اصالت کالا می شناسید؟

پاسخ همه این سوالات را می توان در فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی توربویدک پیدا کرد. توربویدک به عنوان یک سایت آنلاین خرید و فروش لوازم یدکی با پوشش دهی بیش از 14000 محصول توسط آزمایشگاه داخلی خود، توسط تیم فنی مجرب و متخصص، تمام محصولات بازار را مورد آنالیز قرار داده و تنها پس از تایید تیم فنی اجازه فروش اجناس سایت را صادر می نماید. این مرکز ضمانت می نماید که جنس ارسالی از اصالت و کیفیت بالایی برخوردار است.

توربویدک با شناسایی محصولات تقلبی که در بازار با بسته بندی مشابه در حال توزیع است توانسته یک پل ارتباطی مطمئن با مراکز فراوری و واردات لوازم یدکی به خصوص در خصوص خودروی پراید ایجاد کند. همچنین با نصب هولوگرام خود روی محصولات ضمانت می نماید که اصالت کالا را بر عهده می گیرد.

لوازم یدکی چه خودروهایی را می توان از سایت توربویدک خریداری کرد؟

به غیر از لوازم یدکی پراید، لوازم یدکی 206، خانواده سمند، خانواده رانا، خانواده تیبا، دیگر خودروهای داخلی، لوازم یدکی خودروهای چینی از قبیل چانگان، ام وی ام، برلیانس موجود است.

همچنین در صورتی که خودرو یا قطعه ای در سایت وجود ندارد، امکان استعلام قیمت قطعات یدکی هر خودرو اعم از پراید، پژو، سمند تا ماکسیما و دیگر خودروهای خارجی برای تمامی لوازم یدکی فراهم شده است. ثبت سفارش تلفنی به وسیله شماره تلفن 91300530-021 برای عزیزانی که دسترسی آنلاین به اینترنت ندارند، همچون تعمیرکاران و مغازه داران امکان پذیر است.

ارسال اکسپرس با بسته بندی عالی در همان روز در سطح شهر تهران و همچنین ارسال محصولات به تمامی نقاط کشور. عزیزانی که پس از سفارش کالا تا درگاه پرداخت اینترنتی پیش بروند اما دچار مشکل شوند تماسی از طرف تیم توربویدک دریافت می نمایند و ثبت سفارش رایگان از طرف شرکت برای ایشان انجام می گیرد.

در داخل سایت برای هر محصول متونی قرار دارند که توسط تیم فنی تایید شده و لوازم یدکی مورد نظر را کاملا به مشتری معرفی می نماید، ویژگی های مثبت و منفی هر محصول را بیان و حتی با دیگر برندها مقایسه می نماید.

پس از خرید هر قطعه تماسی با مشتریان برقرار می گردد تا نظر این عزیزان در خصوص نحوه ارسال، بسته بندی، کیفیت قطعه و شیوه پاسخگویی سنجیده گردد.

مشتریان می توانند با تماس به مرکز پشتیبانی توربویدک با تیم فنی به صورت رایگان مشاوره نمایند؛ در آخرین گام حتی اگر مشتری عزیز از جنس خریداری شده رضایت کافی را نداشته باشد با مرجوع کردن کالا به مرکز پشتیبانی، قطعه بار دگر مورد آنالیز تیم فنی قرار می گیرد و در صورت عدم آسیب دیدگی قطعه بنا به درخواست مشتری امکان عودت وجه را نیز برای عزیزان فراهم می نمایند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 1080

به "خرید آنلاین لوازم یدکی پراید از سایت توربویدک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید آنلاین لوازم یدکی پراید از سایت توربویدک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید