حمله مسلحانه به عوامل ساخت یک موزیک ویدئو در آمریکا

به گزارش مجله سویگل، دو نفر بر اثر اصابت گلوله سر صحنه فیلمبرداری یک موزیک ویدیو در هیوستون آمریکا کشته و چندین نفر نیز زخمی شدند.

حمله مسلحانه به عوامل ساخت یک موزیک ویدئو در آمریکا

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از یاهو، سر صحنه فیلمبرداری یک موزیک ویدئو در آمریکا 2 نفر بر اثر اصابت گلوله جان خود را از دست دادند.

اِد گونزالز افسر کلانتری هریس کانتی هیوستون در این مورد گفت: عده ای عوامل تولید یک موزیک ویدئو ساعت 9 و 30 دقیقه شب در حال فیلمبرداری مورد حمله مسلحانه قرار گرفتند و دو نفر در دم جان خود را از دست دادند و 4 نفر دیگر هم زخمی شدند. هنوز کسی از نیت مهاجمان اطلاعی ندارد.

پس از برگزاری نشست رسانه ای که در آن اعلام شده بود دو نفر کشته و چهار نفر زخمی شده اند، گونزالز در توئیتی بیان نمود تعداد قربانیان اسلحه در تیراندازی جمعه شب به هشت نفر رسیده است.

به گفته پلیس تعدادی خودرو نیز در محل بوده که احتمالا برای استفاده در موزیک ویدیو وجود داشته اند. مهاجمین هم با استفاده از یک خودرو به محل آمده و از داخل آن به سمت عوامل فیلمبرداری شلیک کرده اند. البته تعداد مهاجمان نیز مشخص نیست.

پلیس دو نفر قربانی را مرد اسپانیایی حدودا 20 ساله اعلام کرده است. پلیس هنوز اطلاعاتی از مظنونین به دست نیاورده و از زخمی های این حادثه و هرکسی که بتواند اطلاعاتی در اختیار آن ها قرار دهد درخواست کمک کرده است.

محل تیراندازی شمال هیوستون بوده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 662

به "حمله مسلحانه به عوامل ساخت یک موزیک ویدئو در آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله مسلحانه به عوامل ساخت یک موزیک ویدئو در آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید