خبرنگاران تصویب اسناد راهبردی و برنامه ای تدوین شده براساس قانون مدیریت بحران

به گزارش مجله سویگل، تهران - خبرنگاران - رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از تصویب اسناد راهبردی و برنامه ای تدوین شده بر اساس قانون مدیریت بحران اطلاع داد.

خبرنگاران تصویب اسناد راهبردی و برنامه ای تدوین شده براساس قانون مدیریت بحران

به گزارش روز سه شنبه خبرنگاران از سازمان مدیریت بحران کشور، این مطلب را اسماعیل نجار با توجه به در پیش بودن برگزاری جلسه شورای عالی مدیریت بحران کشور موضوع ماده 6 قانون مدیریت بحران کشور بیان کرد و درباره اهمیت این نشست گفت: این نشست به منظور ایجاد هماهنگی و معین اولویت ارائه دهندگان گزارش درجلسه شورای عالی و تهیه پیش نویس مقدماتی مصوبات موردنظر، جلسه ای در محل سازمان تشکیل خواهد شد.

دبیر شورای عالی مدیریت بحران کشور آنالیز آخرین شرایط گسل های تهران واطراف آن و آنالیز برنامه های پیشگیری و راهکارهای مدیریت بهینه در صورت وقوع زلزله در کلانشهر تهران را ازجمله محورهای این نشست دانست و اضافه نمود: تصویب اسناد راهبردی و برنامه ای تدوین شده بر اساس قانون مدیریت بحران کشور از دیگر اهداف این نشست است.

این نشست با حضور نمایندگان مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی، پژوهشکده سوانح طبیعی، پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی ومهندسی زلزله، موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، سازمان پیشگیری ومدیریت بحران شهرداری تهران و همچنین نمایندگان مجلس شورای اسلامی که در عضویت شورایعالی مدیریت بحران کشور می باشند، برگزار خواهد شد.

سازمان مدیریت بحران کشور یک سازمان هماهنگ کننده، سیاستگذار، راهنمایی کننده و نظارت کننده بر ایجاد آمادگی و مقابله در مقابل انواع حوادث است.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 فروردین 1400 بروزرسانی: 23 فروردین 1400 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 1512

به "خبرنگاران تصویب اسناد راهبردی و برنامه ای تدوین شده براساس قانون مدیریت بحران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تصویب اسناد راهبردی و برنامه ای تدوین شده براساس قانون مدیریت بحران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید