خبرهای خش دار از نظر تینا پاکروان

به گزارش مجله سویگل، تینا پاکروان با انتشار عکسی از خود نوشت:بسیاری از خبرها در طول تاریخ زندگی هر فرد میان و میرن ولی بعضی هاشون میان و جایی از روحت را خش می اندازند که زخمش ترمیم نمیشه میان و می مونن برای همیشه. نگاهت رو عوض می کنن. جهان بینی ت رو. تو رو عوض می کنند. بعدش دیگه اون آدم قبل نیستی. شاید برای همه یه خبر باشه میون هزار اخبار بد هر روزه در این صده پرحادثه و التهاب اما برای تو یه جای دیگه وا می کنن . جای بدی میون تمام دلهره های وجودیت. بعضی خبرها با جامعه چنین می کنند نه فقط با من یا با تو. هراس گروهی ایجاد می کنند. دلهره عمومی. وحشت و ناباوری و عدم پذیرش واقعیت. همه جهان بینی و ایئولوژی جامعه را به هم می ریزند. بعد شنیدنشون ظرف یک ساعت نه حتی یک روز دیگه اون آدم اول نیستی . اطرافیانت هم شبیه قبل شون نیستند. دل همه می خواد خبر دروغ باشه برای همین ابتدا به انکار واقعیت می رسی(denial)سعی می کنی قصه خودت را بسازی اما کم کم می فهمی حقیقت داره و پذیرشش برات سخته برای اطرافیانت برای جامعه ت.

خبرهای خش دار از نظر تینا پاکروان

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

ما در صده سختی زندگی می کنیم. در جغرافیای پیچیده ای . در موقعیت ویژه بین المللی. در لحظات پرالتهابی از تاریخ. اما همه چیز به مرور پذیرفته می شود. عادت می شود.

این اخبار اما نه پذیرفته می شود نه باور و نه به زندگی در کنار وجودشان عادت. مثل خبر سرنگون کردن هواپیما با یک خطای انسانی. مثل خبر تکه تکه کردن فرزندان از طریق مادر و پدری .

بعد این اخبار ما دیگر ما نیستیم. یعنی مایی که بودیم دست کم.

منبع: همگردی
انتشار: 27 تیر 1400 بروزرسانی: 27 تیر 1400 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 1670

به "خبرهای خش دار از نظر تینا پاکروان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرهای خش دار از نظر تینا پاکروان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید