در شهرهای ارزان توسکانی ایتالیا خوش بگذرانید

به گزارش مجله سویگل، ارزان ترین شهرهای ایتالیا در توسکانی

توسکانی منطقه ای در ایتالیا است که به دلیل منظره های دیدنی، تاریخ، فرهنگ و سنت های جذابش معروف می باشد. فلورانس مرکز این منطقه و معروف ترین شهر آن است. سفر به توسکانی ایتالیا شاید در لیست مقاصد بسیاری از گردشگران باشد اما وقتی که هزینه های اقامت، حمل و نقل و البته خورد و خوراک را در نظر می گیرند احتمالا خرجشان بسیار بالا می رود! یکی از بهترین روش ها برای کاهش هزینه این است از شهرهای معروف و بزرگ فاصله بگیرید و تعطیلاتتان را در یکی از این شهرهای ارزان قیمت سپری کنید. با خبرنگاران باشید تا با ارزان ترین شهرهای ایتالیا در منطقه توسکانی آشنا شوید.

در شهرهای ارزان توسکانی ایتالیا خوش بگذرانید

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

مونتریجونی

مونتریجونی یک شهر کارت پستالی دیدنی است که در آن اقامت گاه های ارزان قیمت زیادی را پیدا خواهید کرد. این اقامت گاه ها شامل خانه های محلی مردم و مهمان پذیرانی است که البته صبحانه هم به شما ارائه می دهند. در این شهر حتی اگر در فصلی به جز تابستان هم سفر کنید، به دلیل کمبود گردشگر نرخ های ارزان رقابتی پیدا خواهید کرد. مونتریجونی از اویل قرن 13 به خوبی نگهداری شده است، به طوری که می توانید در شهر قدم بزنید، از پله هایش بالا بروید و در فضایی قرون وسطایی از محیط اطراف لذت ببرید. همچنین بازدید از موزه آرمامنت و مشاهده صنایع دستی درست شده از پشم نیز در این منطقه پیشنهاد می گردد.

تاوارنله وال دی پسا

شهر آرام تاوارنله وال دی پسا تنها 37 کیلومتر از فلورانس فاصله دارد، اما به شما آرامش، سکوت و البته اقامت های ارزانی هدیه می دهد. گشت و گذار در شهر به همراه خوردن پاستا، تست بالزامیک های متفاوت و فروشگاه هایی که شب ها باز می شوند، به شما پیشنهاد می شوند. همچنین می توانید در هاستل های این شهر اقامتی ارزان داشته باشید.

پیستویا

پیستویا شهری است که مثل جواهری ناشناخته در شمال غرب فلورانس می درخشد. در پیستویا گل ها و گیاهانی پرروش داده می شوند که به مناطق مختلف صادر می شوند. همچنین آن ها سنت خاصی برای مهدکودک ها دارند که نسل به نسل می چرخد. در مرکز پیازا دل دومو، کلیسای جامع سن زنو و همچنین کاخ باستانی پلازو دِی وسکومی مشاهده می شوند، که قدمت این کاخ به قرن 11 می رسد و میزبان چندین موزه است. در خارج از شهر، بورگو ایسورا قرار گرفته است که اقامت گاه های آپارتمانی ارزان قیمت را برای گردشگرانی که مایلند از شهر بازدید نمایند، فراهم نموده است.

بورگو سن لورنزو

یکی از ارزان ترین شهرهای ایتالیا، بورگو سن لورنزو می باشد. این شهر در کنار اپنینز واقع است و تنها 32 کیلومتر از فلورانس فاصله دارد. بورگو سن لورنزو زیر مجموعه ناحیه فلورانس است، شهری که صندلی خانواده مدیکی می باشد. در یک خانه محلی به نام ویلا لا دو پایا که در بالای تپه های مرتفعی با یک چشم انداز عالی از شهر قرار گرفته دقیقا خارج شهر می باشد که بسیار ارزان قیمت است. اطراف این اقامت گاه بسیار سرسبز است و مزرعه های آفتاب گردان به زیبایی این منطقه افزوده است. همچنین یک استخر فضای باز بسیار زیبایی در این اقامت گاه مهیا است که البته در فصل تابستان می گردد از آن استفاده کرد. اقامت گاه آموزش آشپزی ایتالیایی نیز برگذار می نماید.

پینزا

این روستای دلنشین و لذت بخش بیشتر به خاطر پکارینو معروفت است. پکارینو پنیر درست شده از شیر گوسفندی است که فقط در این منطقه پرورش داده می گردد که در کل منطقه توسکانی به بهترین پنیر معروف است. عطر بسیار خوشبوی این پنیر در سراسر شهر حس می گردد و البته غذاهای متنوعی در رستوران ها و کافه ها پیدا خواهید کرد که از این پنیر در پختشان استفاده شده است. البته از پاستا و دیگر غذاهای سنتی دیگری نیز در کنار آن می توانید بهره ببرید. با اینکه این نوع خاص از پنیر شهر را بسیار معروف نموده است اما در کنار آن می توانید از زیبایی های دیگری نظیر وال دورسیا، راستا رودخانه که زمانی از یک آتشفشان به وجود آمده بوده است، لذت ببرید. در این جا نیز اقامت گاه های متنوعی با قیمت های مختلف نظیر هتل آپارتمان ها، خانه های محلی و … برای شما فراهم شده است.

وُل تِرا

در منطقه غربی توسکانی، شهری بر روی تپه وجود دارد که قلعه معروفش از تمام نقاط قابل دیدن است. ولترا از ارزان ترین شهرهای ایتالیا است که نه تنها اقامت گاه های ارزانی دارد بلکه منطقه ای تاریخی می باشد. ول ترا به خاطر فستیوال سالانه قرون وسطی که در ماه آگوست برگذار می گردد مشهور است. این فستیوال به گونه ایست که تمام شهر قدیم به گونه ای که در قرن 14 بوده است در می آید و البته مردم نیز با لباس های آن موقع، موسیقی و سنت های قدیمی در این فستیوال شرکت می نمایند. فروشنده ها و رستوران ها غذاهایی به سبک قرون وسطی عرضه می نمایند و نان هایی که روی سنگ پخته می شوند در اطراف دیده می گردد. صنایع دستی چوبی، چرمی و آهنی که شبیه به قرن 14 هستند نیز در این زمان درست و فروخته می شوند. تاریخ نگاران نیز در روزهای این فستیوال نمایش هایی از سلاح ها و رزم های قدیمی ارائه می دهند. حتی پول امروزی نیز با سکه های بسیار قدیمی در فروشگاه های مختلف معاوضه می گردد.

لوکا

با این که لوکا شهر کوچکی نیست اما یکی از ارزان ترین شهرهای ایتالیا در منطقه توسکانی می باشد. در این شهر اقامتگاه های مقرون به صرفه و جاذبه های دیدنی زیادی وجود دارد. مرکز قدیمی بسیار زیبای لوکا با دیوارهایی از قسمت مدرن آن جدا شده است. یک راستا پیاده روی و دوچرخه سواری بسیار خوبی دور این مرکز قدیمی در ارتفاع وجود دارد که مناظر زیبایی را به شما ارائه می دهد. در هر نقطه ای از این راستا که بخواهید می توانید توقف کنید، از پله ها پایین بروید ودر شهر قدیمی گشت و گذار کنید. این منطقه پر از فروشگاه های جذاب و کافه رستوران های خوب است.

منبع: tripstodiscover.com

منبع: الی گشت
انتشار: 4 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 594

به "در شهرهای ارزان توسکانی ایتالیا خوش بگذرانید" امتیاز دهید

1 کاربر به "در شهرهای ارزان توسکانی ایتالیا خوش بگذرانید" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در شهرهای ارزان توسکانی ایتالیا خوش بگذرانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید