تور ارزان دبی: دستورالعمل نوِ فعالیت های فوق برنامه در مدارس و مراکز آموزشیِ امارات

به گزارش مجله سویگل، به رغم افزایش نگران کننده موارد روزانه ابتلا به کرونا در بسیاری از کشورها، موسسات آکادمیک در دبی از تاریخ 31 ژانویه امسال میلادی (2022) مجاز هستند دروس تربیت بدنی، اردوهای مدرسه و سایر فعالیت های فوق برنامه برای دانش آموزان را از سر بگیرند.

تور ارزان دبی: دستورالعمل نوِ فعالیت های فوق برنامه در مدارس و مراکز آموزشیِ امارات

با تور ارزان دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

به گزارش خبرنگاران، بر اساس دستورالعمل تازه این قوانین برای مراکز مخصوص بچه ها زیر سن مدرسه و دانشگاه ها نیز در امارات اعمال می شوند.

یکی از مقامات محلی در صفحه توییتر خود نوشت: دروس تربیت بدنی، گردهمایی ها، اردوها و فعالیت های فوق برنامه می توانند از تاریخ 31 ژانویه از سر گرفته شوند.

  • تست پی سی آر برای دانش آموزان اماراتی اجباری می گردد

در این توییت بعلاوه آمده است که آشپزخانه ها و سالن های غذاخوری نیز می توانند بازگشایی شوند و این قوانین برای تمام مدارس خصوصی، مراکز مخصوص بچه ها زیر سن مدرسه و دانشگاه های دبی نیز صدق می نماید.

این در حالیست که مقامات بهداشتیِ بعضی کشورها از جمله انگلیس و استرالیا و بعلاوه سازمان جهانی بهداشت (WHO) اخیرا هشدار داده اند که موارد ابتلا به سویه اصلی امیکرون (BA.1) و هم چنین زیرسویه اُمیکرون (BA.2) در حال حاضر در بسیاری از کشورها رو به افزایش است و این سازمان از دولت ها خواسته که در شرایط کنونی اقدامات احتیاطی لازم را در نظر داشته باشند.

به گزارش خبرنگاران به نقل از خلیج تایمز، پیش از این نیز مقامات آموزش و پرورش دبی و ابوظبی از بازگشت تدریجی دانش آموزان تمام مدارس دولتی به مدرسه در سراسر کشور امارات خبر داده بودند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1401 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 1988

به "تور ارزان دبی: دستورالعمل نوِ فعالیت های فوق برنامه در مدارس و مراکز آموزشیِ امارات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان دبی: دستورالعمل نوِ فعالیت های فوق برنامه در مدارس و مراکز آموزشیِ امارات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید