مقاصد پروازی جدید هواپیمایی امارات

به گزارش مجله سویگل، 7 راستا پروازی جدید به شبکه پروازی هواپیمایی امارات افزوده می گردد

هواپیمایی امارات از ابتدای ماه ژوئیه 7 راستا جدید به شبکه پروازی خود اضافه خواهد نمود. مقاصد پروازی جدید هواپیمایی امارات به شهرهای خرطوم از تاریخ 3 ژوئیه، امان از تاریخ 5 ژوئیه، اوزاکا از تاریخ 7 ژوئیه، ناریتا از تاریخ 8 ژوئیه و همچنین آتن، لارناکا و رم از تاریخ 15 ژوئیه خواهد بود.

مقاصد پروازی جدید هواپیمایی امارات

با اضافه شدن این پروازها به شبکه پروازی هواپیمایی امارات، تعداد مسیرهای پروازهای هواپیمایی امارات به 48 مقصد خواهد رسید. هواپیمایی امارات با افزودن مقاصد پروازی جدید به شبکه پروازی خود و اتصال دبی به دیگر شهرهای دنیا، علاوه بر تسهیل سفر برای مسافران، با رعایت اقدامات ایمنی و پروتکل های بهداشتی، سلامت و ایمنی مسافران را نیز تضمین خواهد نمود.

همچنین مسافران هواپیمایی امارات همزمان با باز شدن مرزها از هفتم ژوئیه و تردد گردشگران و مسافران تجاری در شهر دبی، به این شهر نیز می توانند سفر کنند. تمامی پروازهای هواپیمایی امارات با پروتکل های جدید سفرهای هوایی انجام خواهد شد و به این ترتیب با حفظ ایمنی و سلامت شهروندان اماراتی، افراد مقیم این کشور و گردشگران خارجی، فرایند سفر را برای آن ها تسهیل خواهد نمود.

مسافران هواپیمایی امارات می توانند بلیط هواپیما امارات را برای سفر میان دبی و مقاصدی در خاورمیانه، آفریقا، آسیا، اقیانوسیه، اروپا و امریکا رزرو کنند.

منبع: فلای تودی
انتشار: 3 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 1046

به "مقاصد پروازی جدید هواپیمایی امارات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاصد پروازی جدید هواپیمایی امارات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید