رضایی: به دنبال تکرار نایب قهرمانی دوومیدانی معلولان در پاراآسیایی امارات هستیم

به گزارش مجله سویگل، رییس انجمن دوومیدانی معلولان با اشاره به حضور 35دوومیدانی کار زن و مرد در بازیهای پاراآسیایی جوانان امارات گفت: به دنبال تکرار نایب قهرمانی و افزایش مدالها در سومین حضور خود در بازیهای پاراآسیایی هستیم.

رضایی: به دنبال تکرار نایب قهرمانی دوومیدانی معلولان در پاراآسیایی امارات هستیم

برای سفر با تور پوکت نوروز 99 همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

بهمن رضایی در گفت وگو با خبرنگاران، در ارزیابی از شرایط دوومیدانی کاران اعزامی به بازیهای پاراآسیایی جوانان که از 17 تا 23 آذر در ابوظبی امارات برگزار خواهد شد، اظهار کرد: در بازیهای پاراآسیایی جوانان، کاروان دوومیدانی ایران با 35ورزشکار (25ورزشکار مرد و 10ورزشکار زن) در رده سنی زیر 17 و 19 سال که همه از بهترین دوومیدانی کاران جوان هستند، در ماده های دوی سرعت، پرش، پرش طول و پرتابیها (نشسته و ایستاده) شرکت خواهند کرد.

وی گفت: در دو دوره قبل که این بازیها در ژاپن و مالزی برگزار گردید، تیم دوومیدانی ایران نایب قهرمان شد. در این دوره نیز سعی داریم علاوه بر حفظ عنوان نایب قهرمانی، تعداد مدالهای خود را نیز افزایش دهیم. البته این امر بستگی به آن دارد که در هر ماده 4 کشور حضور داشته باشند و ادغامی از نظر کلاس بندی نداشته باشیم. اگر تعداد شرکت کنندگان کم باشد و در کلاس ها ادغام صورت بگیرد، بدون شک این مساله به ضرر تیم ایران خواهد بود و بیشتر مدالهای خوب خود را از دست خواهیم داد.

رضایی همچنین درباره شرایط 10 زن دوومیدانی کار حاضر در این رقابتها، توضیح داد: از 10 دوومیدانی کار زنی که به بازیهای پاراآسیایی امارات اعزام می شوند، 5 دوومیدانی کار کسانی هستند که در مسابقات جهانی سوئیس از نظر رکوردی عملکرد موفقی داشتند و 5 نفر دیگر حدنصاب رکورد معین شده از سوی مدیریت فنی کمیته ملی پارالمپیک را کسب کردند. به هر صورت 10 ورزشکار گزینش شده جزو بهترین دوومیدانی کاران زن هستند و ما امید زیادی به کسب مدال توسط این 10ورزشکار داریم. البته بازیهای پاراآسیایی جوانان محک خوبی برای ارزیابی دوومیدانی کاران جوان در این بازیهاست تا بتوانیم ضمن پشتوانه سازی، نفرات خوبی را از بین آنها برای بازیهای جاکارتا اندونزی در رده سنی بزرگسالان انتخاب کنیم.

رییس انجمن دوومیدانی معلولان ادامه داد: با حمایت کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون جانبازان و معلولان این دوره شرایط رکوردها نسبت به دو دوره قبل بهتر بوده و دوومیدانی کاران با آمادگی مطلوبتری راهی امارات خواهند شد. اگر شرایط از نظر کلاس بندی به نفع تیم ایران باشد، قطعا تعداد مدالهای این دوره نسبت به دوره های قبلی افزایش چشمگیری خواهد داشت.

وی در خاتمه درباره زمان آغاز اردوی تیم ملی دوومیدانی جوانان برای شرکت در بازیهای پاراآسیایی امارات گفت: به دلیل این که بیشتر ورزشکاران اعزامی محصل هستند، سعی کردیم اردوها را به صورت غیرمتمرکز و تحت نظر مربیان تیم ملی در شهرستانها برگزار کنیم تا از نظر آمادگی مسئله ای برای آنها ایجاد نگردد. اما اردوی نهایی که وصل به اعزام است، از دهم آذر به مدت یک هفته در تهران برپا خواهد شد و تیم ملی 17 آذر برای شرکت در بازیهای پاراآسیایی راهی امارات می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 637

به "رضایی: به دنبال تکرار نایب قهرمانی دوومیدانی معلولان در پاراآسیایی امارات هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضایی: به دنبال تکرار نایب قهرمانی دوومیدانی معلولان در پاراآسیایی امارات هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید