ساخت 20 سرویس بهداشتی در بوستان ها

به گزارش مجله سویگل، معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه چهار تهران از شروع عملیات احداث و بازسازی سرویس بهداشتی عمومی در بوستان های سطح منطقه اطلاع داد.

ساخت 20 سرویس بهداشتی در بوستان ها

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ جمال سیدی بیشتر بدانید.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4 تهران ، مهدی پورشاسب با بیان این خبر افزود: به منظور خدمات رسانی بهینه به شهروندان ، حفظ و افزایش بهداشت عمومی، ساخت 20 چشمه سرویس بهداشتی عمومی بازسازی و احداث آبخوری ها در بوستانها و معابر منطقه 4 در دستور کار نهاده شد.

او در ادامه افزود: از این رو عملیات احداث بیش از 20 چشمه سرویس بهداشتی در باغ پرندگان تهران، بوستان پلیس و بوستان شهید یاسینی شروع شده و تا پایان امسال به پایان می رسد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه چهار تهران در ادامه به بهسازی سرویس بهداشتی در محدوده منطقه اشاره نمود و افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا ولزوم توجه بیشتر به بهداشت عمومی شهروندان به ویژه بچه ها و نوجوانان نسبت به بازسازی و برطرف مسائل سرویس های بهداشتی بوستان های منطقه 4 اقدام شد.

پورشاسب افزود: همچنین پیش از این 60 چشمه سرویس های بهداشتی در بوستان های شقایق، سمرقندی، پلیس ، پایانه رسالت ، بوستان رسالت و پارک جنگلی لویزان در سال گذشته ساخته شدند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 27 آبان 1399 بروزرسانی: 27 آبان 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 1221

به "ساخت 20 سرویس بهداشتی در بوستان ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت 20 سرویس بهداشتی در بوستان ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید