سامری: برای پیشرفت بسکتبال خوزستان در لیگ برتر هستیم

به گزارش مجله سویگل، خبرنگاران/خوزستان سرمربی تیم خانه بسکتبال خوزستان گفت: تیم ما برای پیشرفت و توسعه بسکتبال استان وارد لیگ برتر بسکتبال کشور شده است تا بتوانیم جوانان خوب خوزستانی را به بسکتبال ایران معرفی کنیم.

سامری: برای پیشرفت بسکتبال خوزستان در لیگ برتر هستیم

حماد سامری در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به کسب اولین برد تیمش در لیگ برتر بسکتبال کشور مقابل نیروی زمینی، اظهارکرد: شرایط تیم خوب است و بعد از بازی با گرگان سعی کردیم، جلسات آنالیز داشته باشیم و روی نقاط ضعف و قوت خودمان کار نموده بودیم.

وی اضافه نمود: بازیکنان تیم خانه بسکتبال خوزستان زیر بیست و سه سال هستند. ما جوانان خیلی خوبی داریم و سعی کردیم از تمام خوزستان استعدادهای بسکتبال را در قالب تیم خانه بسکتبال وارد لیگ برتر کنیم.

سرمربی تیم خانه بسکتبال خوزستان با بیان این که دو بازیکن خارجی مان وارد ایران شده اند، گفت: ما بازی تدارکاتی نداشتیم که به تجربه این بازیکنان مان اضافه نموده شود. بعضی تیم ها برای قهرمانی می جنگند و بعضی تیم ها برای پیشرفت و توسعه بسکتبال؛ تیم ما هم برای پیشرفت و توسعه بسکتبال استان خوزستان وارد لیگ برتر بسکتبال کشور شده است تا بتوانیم جوانان خوب خوزستانی را به بسکتبال ایران معرفی کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 دی 1400 بروزرسانی: 4 دی 1400 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 1858

به "سامری: برای پیشرفت بسکتبال خوزستان در لیگ برتر هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامری: برای پیشرفت بسکتبال خوزستان در لیگ برتر هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید