ناکامی ایران مقابل کره جنوبی و متوقف شدن 2 رکورد

به گزارش مجله سویگل، تیم ملی ایران با شکست مقابل کره جنوبی، به فرایند 15 بازی بدون شکست و شکست ناپذیری 11 ساله اش مقابل کره جنوبی سرانجام داد.

ناکامی ایران مقابل کره جنوبی و متوقف شدن 2 رکورد

به گزارش خبرنگاران، در هفته نهم انتخابی جام جهانی در قاره آسیا، کره جنوبی و ایران از ساعت 15:30(19 به وقت محلی) در ورزشگاه جام جهانی سئول به میدان رفتند که این دیدار با 2 گل به نفع کره جنوبی سرانجام یافت.

سون هیونگ مین در دقیقه 2+45 و کیم یونگ وون در دقیقه 63 برای کره جنوبی گلزنی کردند.

ملی پوشان با قبول این شکست، 2 رکورد قابل توجه را از دست دادند که اولین مورد آن، رکورد شکست ناپذیدی شاگردان اسکوچیچ بود.

رکورد بسیار خوب دراگان اسکوچیچ از زمان قبول هدایت تیم ملی از نکات امیدوار کننده در آستانه این بازی بود. او از 15 بازی گذشته خود به عنوان سرمربی تیم ملی ایران، در 14 بازی پیروز و فقط در برابر کره جنوبی به تساوی رضایت داده بود اما با شکست مقابل کره جنوبی، این رکورد به سرانجام رسید.

هم چنین یک رکورد دیگر برای ملی پوشان با این نتیجه به سرانجام رسید و آن هم شکست ناپذیری تیم ملی مقابل کره جنوبی بود. آخرین پیروزی کره جنوبی در مقابل ایران پیش از این بازی، به 11 سال قبل و در وقت های اضافه جام ملت های آسیا باز می گردد که کره جنوبی با یک گل ایران را شکست داد. پس از این بازی، کره چهار بازی متوالی در برابر ایران مغلوب گردید و در سه بازی اخیر خود فقط به تساوی دست یافته بود. آخرین پیروزی کره ای ها در وقت های معمول مسابقه مقابل ایران به سال 2005 میلادی باز می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 خرداد 1401 بروزرسانی: 26 خرداد 1401 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 2022

به "ناکامی ایران مقابل کره جنوبی و متوقف شدن 2 رکورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناکامی ایران مقابل کره جنوبی و متوقف شدن 2 رکورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید