سفر به پاکستان لغو شد؛ عبدالله به تاجیکستان، چین و ترکیه می رود

به گزارش مجله سویگل، رئیس اجرایی حکومت وحدت ملی افغانستان برای گسترش روابط مالی، سیاسی و امنیتی پس از لغو سفر به پاکستان، میخواهد از تاجیکستان، چین و ترکیه دیدن کند.

سفر به پاکستان لغو شد؛ عبدالله به تاجیکستان، چین و ترکیه می رود

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه ویزای توریستی کانادا تضمینی هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران، عبدالله عبدالله رئیس اجرایی دولت افغانستان بیان کرد که در روزهای آینده با هدف امضای توافقنامه پروژه انتقال برق کاسا 1000 به تاجیکستان سفر خواهد نمود.

وی اضافه کرد: همچنین برای مناسبات دوجانبه و همکاریهای مالی، سیاسی، امنیتی به چین خواهد رفت و با سفر به ترکیه در یک کنفرانس بین المللی در خصوص کمکهای بشردوستانه به ترکیه سفر خواهد نمود.

این سفرها از 23 اردیبهشت ماه سالجاری شروع خواهند شد.

پیش از این، عبدالله به دعوت نوازشریف نخست وزیر پاکستان برای گسترش روابط قرار بود به پاکستان سفر کند اما به دلیل حملات انتحاری کابل، وی سفرش را لغو کرد.

این سفر نیز قرار بود در 13 و 14 اردیبهشت انجام گردد.

به نظر بعضی کارشناسان سفرهای خارجی مقامات افغان در صورتی که بر اساس طرح و برنامه از پیش تنظیم شده باشد، سبب تحکیم و گسترش روابط این کشور و سایر کشورها خواهد شد.

.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 660

به "سفر به پاکستان لغو شد؛ عبدالله به تاجیکستان، چین و ترکیه می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به پاکستان لغو شد؛ عبدالله به تاجیکستان، چین و ترکیه می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید