سلطه جنرال موتورز در آمریکا

به گزارش مجله سویگل، شرکت جنرال موتورز در حال حاضر، بزرگ ترین تولیدکننده خودرو در دنیا است. این ابر شرکت، از سال 1931 تا 2007 میلادی به عنوان بزرگ ترین شرکت خودروسازی در دنیا شناخته می شد، اما در سال 2008 شرکت تویوتا از آن سبقت گرفت.

سلطه جنرال موتورز در آمریکا

در حالی که روند سقوط ارزش سهام تسلا ادامه دارد، جنرال موتورز بار دیگر توانست لقب با ارزش ترین شرکت خودروسازی در آمریکا را به خود اختصاص دهد. در حالی که روز آدینه ارزش سهام تسلا با کاهش 14 درصدی روبرو شده است اطلاعات بلومبرگ نشان می دهد که ارزش سهام جنرال موتورز به بیش از 4/ 47 میلیارد دلار رسیده است.

شرکت فورد موتور، دیگر خودروساز آمریکایی نیز با ارزش سهام 9/ 36 میلیارد دلاری خود در صندلی سوم ایستاده است. در حالی که شرکت تسلا در کوشش است تا با عرضه مدل S. 3 میزان فراوری محصولات خود را به سطح انبوهی برساند، اما طی ماه های اخیر این شرکت میزان قابل توجهی از ارزش سهام خود را از دست داده است.

شرکت جنرال موتورز در حال حاضر، بزرگ ترین فراوریکننده خودرو در دنیا است. این ابر شرکت، از سال 1931 تا 2007 میلادی به عنوان بزرگ ترین شرکت خودروسازی در دنیا شناخته می شد، اما در سال 2008 شرکت تویوتا از آن سبقت گرفت.

منبع: فرادید
انتشار: 12 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 215

به "سلطه جنرال موتورز در آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلطه جنرال موتورز در آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید