سیدعباسی: انتخابات فدراسیون والیبال مانند انتخابات هیات ها نباشد

به گزارش مجله سویگل، کارشناس والیبال ایران با بیان اینکه فدراسیون والیبال احتیاج به سرپرست نداشت تاکید نمود که رییس آینده والیبال از نظر مدیریتی در همه جوانب توانایی بالایی داشته باشد.

سیدعباسی: انتخابات فدراسیون والیبال مانند انتخابات هیات ها نباشد

دنیاگیر سید عباسی در گفت و گو با خبرنگاران، درباره انتخابات فدراسیون والیبال ایران اظهار کرد: از این موضوع اطلاع دقیقی ندارم، اما به هر ترتیب بهتر است کسی که اصلح بوده و توانایی مدیریت دارد روی کار بیاید. در انتخابات هیات ها شنیده ایم که انتخابات را دستکاری نموده اند! امیدوارم حداقل در انتخابات فدراسیون والیبال چنین اتفاقی رخ ندهد. در این صورت دموکراسی زیر سوال می رود و احتمالا فردی که روی کار بیاید توانایی پیش بردن امور را نخواهد داشت.

او در پاسخ به این سوال که آیا مهندسی شدن انتخابات همواره به ضرر یک رشته است یا خیر، گفت: به هرحال اصول کار این است که هر کس به فرد مورد نظر خود که به او اعتماد دارد رای دهد. از نظر من باید سوابق، تجربیات، تحصیلات و سایر جوانب یک فرد دلیل انتخاب باشد حال که بحث مهندسی شدن در میان باشد و چه انتخابات تمیزی را ببینیم.

وی در خصوص تاخیر در برگزاری انتخابات اظهار کرد: بارها این مورد را اعلام نموده ام والیبال احتیاج به سرپرست نداشت و باید بلافاصله بعد از رفتن ضیایی انتخابات را برگزار می کردیم. خیلی طول کشید بهتر بود رییس انتخاب می شد تا همه افراد حاضر در فدراسیون با حکم قطعی کار نمایند. به نظر من الان رویدادهای مهمی مانند قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک را پیش رو داریم که یک مقدار نگران نماینده است. المپیک برای والیبال ما حکم مرگ و زندگی را دارد.

کارشناس والیبال ایران در پاسخ به این سوال که رییس آینده بهتر است جوان باشد یا باسابقه، شرح داد: مسن بودن یا جوان بودن یک فرد نمی تواند متر و معیار دقیقی برای سنجش توانایی های او باشد تنها رییس آینده باید از نظر مدیریتی در همه جوانب توانایی بالایی داشته باشد. به نظر من کلاس کاری برای رییس آینده والیبال بسیار مهم است. ما در دنیا رشد خوبی داشته ایم روی والیبال ایران حساب های ویژه ای باز می گردد به نظر من رییس جدید باید سطح خوبی در انجام فدراسیون والیبال داشته باشد.

او در پاسخ به این سوال که مهم ترین نقطه ضعف والیبال ایران چیست و رییس آینده چه موضوعی را باید در راس کار خود قراردهد، اظهار کرد: دو سال پیش همه ما معتقد بودیم که والیبال ایران احتیاج به تغییر نسل دارد و باید این موضوع مهم در راس سایر برنامه های فدراسیون والیبال قرار گیرد. اصلا به همین دلیل بود که کلاکوویچ را به عنوان سرمربی انتخاب کردیم. او در صربستان تجربه تغییر نسل را داشت. همچنین احیای مجدد والیبال باشگاهی ایران باید در دومین سطح از برنامه های رییس آینده قرار بگیرد. مطمئن باشید اگر رییس جدید تغییر نسل را ایجاد کند رسالت بزرگی را انجام داده است. امیدوارم نتیجه انتخابات هرچه که هست منجر به خیر و صلاح این رشته پرطرفدار در ایران باشد.

سیدعباسی در انتها راجع به عملکرد تیم نوجوانان ایران در رقابت های دنیای 2019 در تونس نیز گفت: ما دور قبل عنوان قهرمانی را به دست آوردیم اما همان طور که می دانید در این رده حساس هرساله و برای هر دوره رقابت های دنیای تقریبا 60 تا 70 درصد ترکیب تغییر می نماید چرا که سن بازیکنان بالا رفته و آنها باید به رده سنی بعدی بروند. در این دوره ما در رده پنجم دنیا ایستاده ایم که حقیقتا مقداری دور از انتظار بود و می توانستیم نتیجه بهتری بگیریم با این حال نمی توان گفت عملکرد خوبی نداشته و نتیجه ای را به دست نیاوردیم. به طور کلی عملکرد تیم نوجوانان خیلی بد نبود اما می شد نتیجه بهتری را به دست آوریم، چرا که از رده اول دنیا تا پنجم فاصله زیادی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 365

به "سیدعباسی: انتخابات فدراسیون والیبال مانند انتخابات هیات ها نباشد" امتیاز دهید

1 کاربر به "سیدعباسی: انتخابات فدراسیون والیبال مانند انتخابات هیات ها نباشد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیدعباسی: انتخابات فدراسیون والیبال مانند انتخابات هیات ها نباشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید