شاهد موضع متقابل غرب برای عادی سازی روابط با مسکو نیستیم

به گزارش مجله سویگل، به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تاس، دیمیتری پسکوف سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه امروز شنبه در سخنانی خاطرنشان کرد که هیچ گونه موضع متقابلی را از سوی غرب برای عادی سازی روابط با مسکوشاهد نیستیم.

شاهد موضع متقابل غرب برای عادی سازی روابط با مسکو نیستیم

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه در واکنش به مواضع ضدروسی بعضی سران کشورهای غربی در کنفرانس امنیتی مونیخ گفت: روسیه به ایجاد روابط خوب هم با آمریکا و هم اتحادیه اروپا علاقه مند بوده و هست. ما برای نشان دادن اراده عادی سازی روابط کوشش زیادی نشان داریم.

دیمیتری پسکوف در این باره افزود: همواره پیروز نمی شویم و همواره شاهد (رفتار) متقابل نیستیم. اخیراً اصلاً شاهد (تمایل) متقابل نبوده ایم، این به اتحادیه اروپا مربوط است.

این در حالیست که رئیس جمهور آمریکا دیروز در کنفرانس مجازی مونیخ، روسیه را به کوشش برای تضعیف نحوه حکمرانی آمریکا متهم کرد و ادعا نموده بود که روسیه در کوشش است نحوه حکمرانی آمریکا را تضعیف کند!

این در حالیست که پس از بازالحاق شبه جزیره کریمه به روسیه بر اساس نتیجه یک همه پرسی آزاد و همچنین به دنبال مشارکت مسکو در مبارزه با تروریست های مصنوع محور غربی- عبری- عربی بنا به درخواست دولت مشروع و قانونی سوریه، کشورهای غربی در کوشش اند تا از هر روزنه ای به منظور ایجاد روسیه هراسی و اعمال فشار بر این کشور استفاده نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 فروردین 1400 بروزرسانی: 10 فروردین 1400 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 1483

به "شاهد موضع متقابل غرب برای عادی سازی روابط با مسکو نیستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاهد موضع متقابل غرب برای عادی سازی روابط با مسکو نیستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید