شرکت Fireeye توسط گروهی از هکرهای یک کشور خارجی هک شد

به گزارش مجله سویگل، شرکت Fireeye توسط گروهی از هکرهای یک کشور خارجی هک شد و اطلاعات مشتریان آن به سرقت رفت.

شرکت Fireeye توسط گروهی از هکرهای یک کشور خارجی هک شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران،شرکت Fireeye یکی از شرکت های بزرگ فعال در زمینه امینت شبکه و فضای سایبری است که با بسیاری از شرکت های مهم آمریکا همکاری دارد و امنیت شبکه آنها را تامین می کند. اما شرکت Fireeye به تازگی اظهار داشت توسط یک تیم بسیار قدرتمند هکر از کشوری دیگر مورد تهاجم سایبری قرار گرفته است.

مدیر عامل Fireeye می گوید در 25 سال اخیر بار ها به شرکت ما حمله سایبری شد که به تمامی آن ها پاسخ دادیم و مانع از نفوذ خارجی به سیستم خود شدیم، اما حمله سایبری اخیر بسیار عجیب بود و تا کنون مشابه آن را ندیده بودیم؛ تیمی که توانست شرکت Fireeye را هک کند از روش های بسیار عجیب و ابزار های دقیقی بهره برده بود.

اطلاعات هک شده از شرکت Fireeye

هدف هکر ها دسترسی به اطلاعت مشتریان شرکت Fireeye بوده است اما آنها نتوانسته اند به چیز زیادی دسترسی پیدا کنند. هنوز میزان اطلاعات سرقت شده معین نیست. بر اساس اطلاعاتی که مدیرعامل Fireeye اظهار داشت، هکر ها به ابزار های ارزیابی شرکت رخنه کرده اند تا به خدمات امنیتی که این شرکت به مشتریان خود ارائه می دهد برسند. هنوز معین نیست از این اطلاعات چه استفاده ای خواهد شد.

احتمال اینکه هکرها بخواهند از اطلاعات کاربران سوء استفاده کنند وجود دارد. با این حال شرکت Fireeye اظهار داشت حدود 300 اقدام متقابل برای حفظ امنیت کاربران خود انجام داده و نام کاربری بسیاری از مشتریانش را تغییر داده است. باید منتظر بود و دید که هکر ها با اطلاعات بدست آمده چه خواهند کرد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 28 دی 1399 بروزرسانی: 28 دی 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 1335

به "شرکت Fireeye توسط گروهی از هکرهای یک کشور خارجی هک شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت Fireeye توسط گروهی از هکرهای یک کشور خارجی هک شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید