شهروند معترض فرانسوی به ماکرون سیلی زد

به گزارش مجله سویگل، رسانه ها و شبکه های اجتماعی ویدیویی را منتشر کردند که نشان می دهد در جریان سفر رئیس جمهور فرانسه به مناطق جنوب شرقی این کشور، یک شهروند معترض فرانسوی به وی سیلی زده است.

شهروند معترض فرانسوی به ماکرون سیلی زد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از یورونیوز، امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه روز سه شنبه در جریان سفر خود به مناطق جنوب شرقی کشورش، از یک شهروند معترض سیلی خورده است.

ویدیوهای منتشر شده در رسانه ها و شبکه های اجتماعی نشان می دهد که ماکرون پس از رفتن به سمت شهروندانی که پشت نرده ها ایستاده اند، به یکی از شهروندان نزدیک می شود [ظاهراً با این تصور که وی یکی از هوادارنش است و برای استقبال آمده است] اما شهروند معترض سیلی محکمی به وی می زند و فریاد مرگ بر ماکرونیسم سر می دهد.

در پی این اتفاق، محافظان و نیروهای امنیتی همراه ماکرون، فردی که به رئیس جمهور فرانسه سیلی زده و همچنین یک نفر دیگر را دستگیر کرده اند.

پس از انتشار خبر سیلی خوردن ماکرون از یک شهروند معترض، ژان کاستکس نخست وزیر فرانسه، مارین لوپن رهبر حزب راست افراطی اتحاد ملی و ژان لوک ملانشون رهبر حزب چپگرای فرانسه تسلیم ناپذیر این اتفاق را محکوم کردند.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 تیر 1400 بروزرسانی: 8 تیر 1400 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 1637

به "شهروند معترض فرانسوی به ماکرون سیلی زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهروند معترض فرانسوی به ماکرون سیلی زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید