صدیقی: برترین نتیجه در بازی های آسیایی را می خواهیم

به گزارش مجله سویگل، رئیس فدراسیون ووشوی ایران گفت: ووشو و کوراش 22 مدال در بازی های آسیایی دارند، در پی برترین نتیجه هستیم.

صدیقی: برترین نتیجه در بازی های آسیایی را می خواهیم

امیر صدیقی در گفت وگو با خبرنگاران، درباره برگزاری لیگ برتر ووشو و قهرمانی تیم دانشگاه آزاد شرح داد: خدا را شکر سال جاری پانزدهمین دوره لیگ با نام مدافعان سلامت، که در این دو سال از مردم عزیز کشورمان مراقبت و پرستاری کردند، به خوبی برگزار گردید. ما به اسم خانواده ورزش احساس کردیم می توانیم با تغییر نام لیگ گوشه ای از زحمات این عزیزان را جبران کنیم .

او درباره سطح فنی لیگ هم اظهار کرد: سال جاری کیفیت لیگ خوب و رقابت ها نزدیک بود، این 9 تیم بسیار با انگیزه کار کردند. سال قبل با تعطیلی طولانی مدتی که وجود داشت یک میزان سطح فنی و کیفی مثل سال جاری رضایت بخش نبود، اما هرچه پیش می رویم شاهد بالا رفتن سطح کیفی هستیم. به هر حال ملی پوشان از درون همین مسابقات و انتخابی ها خواهند بود تا ترکیب نهایی برای بازی های آسیایی انتخاب گردد. من حس می کنم در مجموع سال جاری لیگ شرایط بسیار خوبی داشت.

رئیس فدراسیون ووشو، در خصوص برگزاری مسابقات فینال تالو و ساندا به صورت همزمان و برای اولین بار در تاریخ لیگ هم شرح داد: بعد از سال ها که تالو زودتر برگزار می شد، سال جاری برای حفظ هیجان و پخش بهتر تلویزیونی تصمیم گرفتیم تالو و ساندا باهم برگزار شوند تا یک مقدار پخش شوند. هر دو این رشته ها برای ما اهمیت یکسانی دارند.

او درباره برنامه فدراسیون ووشو برای بازی های آسیایی هم توضیح داد: ما فکر می کنیم بسیار سال مهم و سرنوشت سازی را پیش رو داریم. بازی های آسیایی اولین رویداد بین المللی ما بعد از تقریبا سه سال است و ما بسیار امیدواریم با اردو و برنامه ریزی منظم، شرایط خوبی را برای ورزشکاران خود فراهم کنیم.

صدیقی اضافه نمود: چون کوراش هم برعهده ما است، امیدواریم بخش قابل توجهی از مدال های ایران در بازی های آسیایی را به خود اختصاص دهیم. ما در مجموع دو رشته ووشو و کوراش 22 مدال طلا در بازی های آسیایی داریم که امیدواریم دستاورد خوبی داشته باشیم.

وی درباره بی حاشیه بودن لیگ سال جاری هم گفت: سعی کردیم پیش بینی و تمهیدات لازم فراهم باشد و هم تیم ها به این باور رسیدند که باید اعتماد بیشتری به فدراسیون نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 شهریور 1400 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 1757

به "صدیقی: برترین نتیجه در بازی های آسیایی را می خواهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدیقی: برترین نتیجه در بازی های آسیایی را می خواهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید