طارمی: مهم نیست بازی با ژاپن محروم هستم، فعلا بی خیال قهرمانی!

به گزارش مجله سویگل، به گزارش خبرنگاران، مهدی طارمی بعد از برد تیم ملی فوتبال ایران مقابل چین و محرومیتش از بازی با ژاپن در مرحله نیمه نهایی گفت: واقعا نمی خواستم روی پای بازیکن چین تکل بزنم. برخوردم آنقدر هم شدید نبود که داور بخواهد کارت بدهد. در آن صحنه سُر خوردم.

طارمی: مهم نیست بازی با ژاپن محروم هستم، فعلا بی خیال قهرمانی!

وی اضافه کرد: خدا را شکر بازیکنان خوبی داریم. مهم نیست مقابل ژاپن من باشم یا نباشم. مهم این است که تمرکز کنیم و دیدار با ژاپن را هم پیروز شویم. ژاپن همواره جزو تیم های مقتدر بوده است. ما تیم اول آسیا هستیم و ان شاءالله در این بازی هم پیروز شویم.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این سئوال که چرا داور قطری با بازیکنان ایرانی عصبی برخورد می کرد، گفت: نه اینطور نبود. اتفاقا این داور هفت، هشت بازیکن تیم ملی ایران را می شناسد. تقصیر رامین رضاییان است. می خواستم اول بازی به داور بگویم یک کارت زرد دارم و دیگر در بازی به من کارت ندهد اما رامین گفت روی مخ داور نرو چون ممکن است اخراجت کند.

طارمی در انتها درباره شانس قهرمانی تیم ملی هم اظهار داشت: فعلا بی خیال قهرمانی. تمرکزمان روی بازی با ژاپن است. باید پله پله بالا برویم و ژاپن را ببریم تا به فینال برسیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 125

به "طارمی: مهم نیست بازی با ژاپن محروم هستم، فعلا بی خیال قهرمانی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طارمی: مهم نیست بازی با ژاپن محروم هستم، فعلا بی خیال قهرمانی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید