طرح مالیات برای افراد واکسینه نشده در کبک لغو شد

به گزارش مجله سویگل، فرانسوا لوگو، نخست وزیر کبک با نگرانی از تفرقه افتادن بین جمعیت استان، تصمیم گرفت از طرح خود عقب نشینی کند. او گفت:ما شاهد افزایش نارضایتی هستیم و برای ایجاد یک فضای اجتماعی آرام در کبک اعلام می کنم که دولت این طرح را در خصوص سهم مشارکت در سلامت ارائه نخواهد کرد.

طرح مالیات برای افراد واکسینه نشده در کبک لغو شد

این طرح مالیاتی در 11 ژانویه به عنوان انگیزه ای جهت متقاعد کردن افراد غیر واکسینه شده برای ایمن سازی در برابر کووید-19 در نظر گرفته شده بود.

این اولین بار نیست که دولت کبک از یک اقدام بهداشتی عقب نشینی می نماید. دولت لوگو در پاییز قصد داشت واکسیناسیون را برای همه پرسنل بهداشتی اجباری کند، اما در نهایت این اقدام را به حالت تعلیق درآورد تا از تضعیف سیستمی که به علت کمبود نیروی انسانی آسیب دیده بود جلوگیری کند.

دولت کبک بعلاوه روز سه شنبه اعلام نمود که فعالیت های ورزشی و هنری (سالن های ورزشی، اسپا و غیره) برای بزرگسالان می تواند از 14 فوریه برای حداکثر 25 نفر از سر گرفته گردد. پس از تعطیلی غیرمنتظره در شب سال نو، رستوران ها در روز دوشنبه 31 ژانویه بازگشایی شدند و فعالیت های ورزشی بعد از مدرسه در مدارس و دانشگاه ها از سر گرفته شدند.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 1964

به "طرح مالیات برای افراد واکسینه نشده در کبک لغو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح مالیات برای افراد واکسینه نشده در کبک لغو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید