علیپور: افسوس جام ملت ها را نمی خورم

به گزارش مجله سویگل، فکر کردن به گذشته هیچ سودی برای من نخواهد داشت اما هدف من رفتن و حرکت به سمت جلو است و همه تلاشم را می کنم تا بتوانم در آینده پیروز باشم.

علیپور: افسوس جام ملت ها را نمی خورم

کم پیش می آید که علی علیپور حرف بزند اما حرف هایش همه خواندنی است و گویای انگیزه های او. آقای گل پرسپولیس این مصاحبه را هم به تازگی و بعد از مدت ها سکوت انجام داده و امیدوارانه از آینده حرف زده است.

تا آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر فقط دو روزدیگر زمان داریم. وضعیت پرسپولیس را چطور ارزیابی می کنی؟

خدا را شکر که شرایط تیم و خودم خیلی خوب هستیم. ما یک اردوی خیلی خوب در قطر برگزار کردیم و نهایت استفاده را بردیم. الان برای بازی با پدیده آماده می شویم اما قبل از آن یک برد خوب مقابل سپیدرود از جام حذفی به دست آوردیم و در حال حاضر با شرایط خوبی برای بازی روز چهارشنبه با پدیده آماده می شویم.

شما یک بار پدیده را شکست دادیم اما با نتایجی که این تیم تا اینجای لیگ گرفته فکر می کنی آن پیروزی تکرار گردد؟

پدیده واقعاً تیم خوبی است و شرایط خیلی خوبی هم در جدول دارد. پدیده به دنبال قهرمانی و حتی کسب سهمیه آسیایی است و تا اینجای لیگ هم که دیدیم در بالای جدول حضور دارد اما به هر حال ما پرسپولیس هستیم و می دانیم که یک نیم فصل سخت در انتظار ما خواهد بود. بدون شک تک تک بازی های ما یک فینال به حساب می آید و امیدوارم با حمایت طرفدارانمان بتوانیم از این بازی ها سربلند بیرون بیاییم و طرفدارانمان را خشنود کنیم.

به نظرت بازیکنان جدیدی که بعد از باز شدن پنجره جابجایی به تیم اضافه شده اند، می توانند به پرسپولیس یاری نمایند؟

آنها همه بازیکنان خوبی هستند و با حضور آنها می توانیم عالی باشیم. مطمئناً نیم فصل خیلی خوبی در انتظار ما خواهد بود و کوشش خواهیم کرد تا انتظارات طرفدارانمان را برآورده کنیم.

با آمدن بودیمیر یک رقیب جدید پیدا نموده ای. او را در این مدت چطور دیدی؟

بودیمیر بازیکن خیلی خوبی است که در تیم مطرحی مثل دیناموزاگرب بازی نموده و همه از سطح فنی بالای او صحبت می نمایند. او یک بازیکن باکیفیت اروپایی است و بدون شک در نیم فصل دوم یاری زیادی به پرسپولیس خواهد نمود تا در روند نتیجه گیری پیروز تر باشیم.

پس از آقای گلی فصل گذشته انتظارها از تو بالاتر رفته و این فصل هم در کورس آقای گلی هستی. فکر می کنی بتوانی این عنوان را تکرار کنی؟

به هر حال رسیدن به این پیروزیت فردی نه تنها برای من بلکه برای هر بازیکنی خیلی مهم و با ارزش است اما اولویت برای من پیروز شدن پرسپولیس است. ما نیم فصل دوم سختی داریم و باید همه کوششمان را انجام دهیم تا بتوانیم پیروز باشیم. بعد از آن باید به فکر رسیدن به پیروزیت های فردی باشیم اما اولویت برای نه تنها من بلکه برای همه بازیکنان پرسپولیس رسیدن به پیروزیت تیمی است.

چند روز پیش حسین ماهینی ادعا کرد که رقبای پرسپولیس هر کاری می نمایند تا این تیم قهرمان نگردد. تو هم چنین نظری داری؟

با حرف حسین ماهینی کاملاً موافقم چرا که همه تیم ها علاوه بر کوشش برای رسیدن به پیروزیت مقابل ما کاملاً دفاعی هم بازی می نمایند و این مسائل کار ما را سخت تر خواهد نمود اما یک چیزی را باید بگویم و آن این است که به هیچ عنوان به حواشی کاری نداریم و فقط کار خودمان را می کنیم. ما در زمین بازی باید تمرکزمان روی خودمان باشد و به دنبال پیروزیت و خشنود کردن طرفداران خودمان هستیم.

جام ملت های آسیا تمام شد و در حالی که خیلی ها این شانس را برای تو قائل بودند که یکی از بازیکنان حاضر در این مسابقات باشی اما دعوتت کی روش دعوتت نکرد. افسوس از دست دادن این مسابقات را نمی خوری؟

همواره یاد گرفته ام که افسوس خوردن هیچ فایده ای ندارد و فقط باید رو به جلو حرکت کرد. فکر کردن به گذشته هیچ سودی برای من نخواهد داشت اما هدف من رفتن و حرکت به سمت جلو است و همه کوششم را می کنم تا بتوانم در آینده پیروز باشم.

با تغییر در کادر فنی تیم ملی چقدر شانس ملی پوش شدن برای خودت قائلی؟

قبل از هر چیزی باید این را بگویم که من به عنوان یک بازیکن موظفم کوشش کنم و فقط در این صورت است که می توانم پیروز شوم. باید با عملکرد خوب بتوانم هم در پرسپولیس پیروز باشم و هم به تیم ملی دعوت شوم.

2 - 670

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 18 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 132

به "علیپور: افسوس جام ملت ها را نمی خورم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیپور: افسوس جام ملت ها را نمی خورم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید