عملکرد عالی لیونل مسی در فصل جاری

به گزارش مجله سویگل، مهاجم بارسلونا در یازده بازی این فصل 14 گل به ثمر رسانده و عملکرد فوق العاده ای از خود به جا گذاشته است.

عملکرد عالی لیونل مسی در فصل جاری

به گزارش خبرنگاران و به نقل از آس، لیونل مسی پس از مدتی دوری از میادین، هفته گذشته برابر دپورتیوو لاکرونیا در لالیگا بازی و دقایقی پس از ورودش گلزنی کرد. هافبک بارسلونا چهارشنبه شب هفته گذشته در لیگ قهرمانان اروپا نیز درخشید و از چهار گل تیمش، سه گل را وارد دروازه حریف کرد. او دیروز (شنبه) بازهم گلزنی کرد. گل نخست تیمش را برابر والنسیا به ثمر رساند. همچنین در دقیقه آخر بازی ضربه پنالتی را تبدیل به گل کرد و با هفت گل در کنار لوییس سوارس در صدر برترین گلزنان لالیگا نهاده شد.

آمار مسی در این فصل قابل توجه است. او تنها در یازده بازی رسمی 14 گل به ثمر رسانده است. یعنی بیش از یک گل در هر بازی. مسی همچنین تا به امروز 6 پاس گل داده است. او در بازی دیروز با گلی که به ثمر رساند، باعث شد بارسا سه امتیاز بازی را کسب کند. آبی اناری ها پیش از این 139 امتیاز را با گلزنی مهاجم آرژانتینی کسب کردند. مجموع امتیاز هایی که مسی به تیمش داده است، به 142 رسید و با رکورد رائول گونسالس در رئال مادرید برابر شد.

همچنین ستاره آرژانتینی تعداد گل هایش در لالیگا را به 318 رساند و در جدول برترین گلزنان لیگ های برتر اروپایی (اسپانیا، انگلیس، فرانسه، ایتالیا و آلمان) از استیو بلومر که در بین سال های 1982 تا 1914 در داربی کانتی و میدلزبورو بازی می کرد و 317 گل زده بود، پیشی گرفت. در این جدول کریستیانو رونالدو با 346 گل (262 گل در رئال مادرید و 84 گل در منچستریونایتد)، گرد مولر، ستاره سال های دور بایرن مونیخ با 365 گل و جیمی گریوز با 366 گل (چلسی، میلان، تاتنهام و وست هام) بالاتر از مسی قرار دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 644

به "عملکرد عالی لیونل مسی در فصل جاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملکرد عالی لیونل مسی در فصل جاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید