عکس ، زندگی خنده دار یک کشاورز اصفهانی ، این سریال به زودی می آید

به گزارش مجله سویگل، تصویربرداری سریال تلویزونی طعم طمع با بازی محمد فیلی، پوراندخت مهیمن، آشا محرابی و ... در اصفهان به انتها رسید.

عکس ، زندگی خنده دار یک کشاورز اصفهانی ، این سریال به زودی می آید

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سریال، سریال تلویزیونی طعم طمع در 26 قسمت روایت گر داستانی طنز و خانوادگی است که به نویسندگی علی اکبر محلوجیان و کارگردانی امیر حسین عنایتی در اصفهان مقابل دوربین رفت.

این سریال برای پخش از تلویزیون با ایفای نقش بازیگرانی چون محمد فیلی، پوراندخت مهیمن، آشا محرابی، شهاب عباسی، فاطمه شکری، افشین سنگ چاپ و پویا امینی و ایفای نقش تعدای از بازیگران اصفهانی از جمله رسول هنرمند، سیف الله نامداری، اسماعیل سلمانی، زهره قاسمی، احسان خادمی، حسین شاهسنائی و معرفی احمدرضا صفدرزاده حقیقی، نگار خدابخشی، حمید محمدی، علی مصدق، مارال خدادادی و علی دهقانی، بازیگر خردسال: دلوین شاه پسند و چندین بازیگر دیگر ساخته شده است.

طعم طمع روایتگر داستان خانواده کشاورزی اصفهانی است که با بروز بحران خشکسالی بر سر دوراهی ماندن و رفتن گرفتار شده اند و فروختن زمین های اجدادی، تغییر روش کار و ماندن و ساختن را راه حل می دانند اما در این میان طمع بیش از مقدار پسر ارشد خانواده آن ها را دچار چالشی بزرگ می نماید.

سریال تلویزیونی طعم طمع در حالی به سفارش سیمای مراکز استانها و فراوری سیمای مرکز اصفهان برای پخش آماده می گردد که از حمایت بخش خصوصی در فراوری آن بی نصیب نبوده و شرکت صنایع دستی مسجدی اصفهان به صورت مادی و معنوی یکی از حامیان این سریال به شمار می آید.

از عوامل فراورینماینده این سریال می توان به امیرحسین عنایتی تهیه نماینده و کارگردان، افشین سنگ چاپ بازیگردان، علی اکبر محلوجیان و فرهاد نقدعلی نویسنده، مجید عکاف زاده ناظر کیفی، جلال زارع تصویربردار، سعید بهرامی صدابردار، مسعود جزایری طراح صحنه، امید نصوحی مدیر فراوری، محمد رئیسی دستیار اول کارگردان و برنامه ریز، حمید تربتیان مدیر تدارکات، نازنین عرب منشی صحنه، فاطمه دنیای طراح لباس، مریم فرخیان عکاس، مهدی دهقان تدوینگر، شکوفه مدنی مشاور رسانه و فاطیما موسوی مدیر روابط عمومی اشاره نمود.

دیگر بازیگران سریال عبارتند از: مهدیه آنتیکی، مهرشاد صفری، داوود خوشنود، بهناز حراجی، طارا سیفی، علی عابدی، نرگس نصر، بهنام خللی، احسان صفری، بهرنگ مهتشمیان، مصطفی قیصری، ابراهیم رحمانی، عسل باقرفراش، شهاب خدادادی، میلاد یوسفی، باربد حسینی، فرناز اسماعیلی، محمد رنجکش و ...

امیرحسین عنایتی پیش از این ساخت سریال فرشتگان بی بال را در کارنامه خود دارد. مجری طرح این سریال شرکت سینمائی فدک فیلم نقش دنیا است.

مهمانان برنامه زندگی پس از زندگی تخیل می نمایند؟ | شک دارید به اینجا بروید ...

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 فروردین 1402 بروزرسانی: 17 فروردین 1402 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 2185

به "عکس ، زندگی خنده دار یک کشاورز اصفهانی ، این سریال به زودی می آید" امتیاز دهید

1 کاربر به "عکس ، زندگی خنده دار یک کشاورز اصفهانی ، این سریال به زودی می آید" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، زندگی خنده دار یک کشاورز اصفهانی ، این سریال به زودی می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید