فراخوان شناسایی اعضای هیأت علمی فناور دانشگاه آزاد تا 11 تیر

به گزارش مجله سویگل، خبرگزاری خبرنگاران- قائم مقام معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی: فراخوان شناسایی اعضای هیأت علمی فناور دانشگاه آزاد اسلامی تا 11 تیر ادامه دارد.

فراخوان شناسایی اعضای هیأت علمی فناور دانشگاه آزاد تا 11 تیر

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، آقای وحید ضرغامی با اشاره به ابلاغ آیین نامه و شیوه نامه حمایت از فعالیت های فناورانه اعضای هیأت علمی در آبان پارسال گفت: با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب برای اولویت بخشی به موضوعات فناورانه و علمی، دانشگاه آزاد اسلامی گفتمان دانشگاه کارآفرین و حل مسأله را در رأس اقدامات خود قرار داده است.

وی اضافه کرد: در کنار بسترسازی ساختاری برای زیرساخت سازی فناورانه در دانشگاه آزاد اسلامی، شیوه نامه ها و آیین نامه ها جهت تسهیل این امورات نیز در دستور کار قرار گرفت تا فعالیت های فناورانه با چابکی پیش فرایند. آنچه اهمیت دارد، وجود اراده بالا در ساختار دانشگاه آزاد اسلامی برای جهش در حوزه های فناورانه است.

آقای ضرغامی گفت: در راستای گفتمان جدید دانشگاه آزاد اسلامی، آیین نامه حمایت از فعالیت های فناورانه در هیأت رئیسه این دانشگاه تصویب و ابلاغ شد. بر اساس این آئین نامه شناسایی اعضای هیأت علمی فناور به منظور تشویق و ارائه تسهیلات در دستور کار قرار گرفت و مطابق آن فراخوان برای شناسایی اعضای هیأت علمی باید در دو نوبت در سال صورت گیرد.

مرحله نخست اجرایی در دی و بهمن 99 با شناسایی 290 عضو هیأت علمی از میان حدود 500 پفراینده دریافتی صورت گرفت.

وی گفت: با توجه به دستورالعمل اجرایی بخشنامه، نوبت دوم اجرایی فرآیند در خرداد و این بار در سامانه ساجد انجام شد. براساس برنامه زمانبندی شده اعضای هیأت علمی فناور به مدت 20 روز تا تاریخ 11 تیر 1400 می توانند اطلاعات مورد نیاز را در سامانه ساجد بارگذاری کنند.

آقای ضرغامی گفت: پس از دریافت اطلاعات، معاونین پژوهشی یا علمی واحد، رئیس واحد و در مرحله سوم معاون پژوهش و فناوری و رئیس استان پفراینده متقاضیان را بررسی و در نهایت پفراینده های تأیید شده به کمیته اجرایی ارجاع می شود. برنامه ریزی هایی اجرا شده است تا در سامانه ساجد مستندی در قالب گواهی تأییدیه به اعضای هیأت علمی ارائه شود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 19 تیر 1400 بروزرسانی: 19 تیر 1400 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 1656

به "فراخوان شناسایی اعضای هیأت علمی فناور دانشگاه آزاد تا 11 تیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان شناسایی اعضای هیأت علمی فناور دانشگاه آزاد تا 11 تیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید