فرهاد یک سال دیگر در امارات ماندنی شد

به گزارش مجله سویگل، فرهاد مجیدی پس از قهرمانی با استقلال در لیگ برتر ایران راهی امارات شد تا تجربه مربیگری در یک تیم خارجی را شروع کند.

فرهاد یک سال دیگر در امارات ماندنی شد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران،امضای قرارداد با باشگاه اتحاد کلبا که نام و نشان چندانی در لیگ آدنوک امارات نداشت شاید در ابتدا برای فرهاد مجیدی یک تصمیم پرریسک به نظر می رسید، اما گذشت زمان نشان داد مجیدی در این تیم کار های قابل توجهی انجام داده است.

شاید اگر برخی از اشتباهات داوری و کم دقتی بازیکنان اتحاد در دقایق سرانجامی نبود، این تیم جزو پنج تیم برتر لیگ امارات قرار داشت.

اتحاد در فاصله 6 هفته مانده به سرانجام لیگ امارات در رده هشتم واقع شده است و تاثیرات مجیدی و کادر فنی این تیم به حدی بوده که مدیران کلبا را به تمدید قرارداد سرمربی سابق استقلال قانع کند.

محمد مطر الزعابی نایب رئیس باشگاه کلبا در این خصوص گفت که توافق با فرهاد مجیدی برای تمدید قراردادش در فصل بعد و ادامه کار او اجرا شده است.

به گفته الزعابی، این قرارداد احتمالاً طی هفته پیش رو تمدید می گردد و مجیدی حمایت کامل مدیران باشگاه اتحاد را دارد. البته با توجه به عملکرد مجیدی شاید هم او راه یک باشگاه تازه را در پیش بگیرد. یک باشگاه ثروتمندتر، نزدیک تر به محل زندگی سرمربی سابق استقلال!

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 فروردین 1402 بروزرسانی: 5 فروردین 1402 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 2181

به "فرهاد یک سال دیگر در امارات ماندنی شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "فرهاد یک سال دیگر در امارات ماندنی شد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرهاد یک سال دیگر در امارات ماندنی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید