قلعه نویی: اول فصل از تایلند پیشنهاد داشتم، حرف های زیادی دارم؛ بدهکار بازیکنان شدم

به گزارش مجله سویگل، سرمربی تراکتورسازی گفت: تنها تیمی بود که مربیگری کردم و تیم بدهکار شدم.

قلعه نویی: اول فصل از تایلند پیشنهاد داشتم، حرف های زیادی دارم؛ بدهکار بازیکنان شدم

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش خبرنگاران از تبریز، امیر قلعه نویی پس از پیروزی تیمش مقابل نفت تهران، گفت: واقعاً نمی دانم چه بگویم. تنها مسابقه ای است که نمی توانم کلمات را در ذهنم بیاورم. تنها تیمی بود که مربیگری کردم و تیم بدهکار شدم. هرجا بودم آنها بدهکار بودند، اما اینجا بدهکار بازیکنان شدم.

وی اضافه نمود: نمی دانم چطور از بازیکنانم تشکر کنم. همین تیم نفت که می گویند مشکل بازیکن دارد، چند بازیکن در نیم فصل جذب کرد، مانند آندو و شهباززاده. پرسپولیس هم همین طور. زمانی که پنجره نقل وانتقالات بسته شد، کار ما سخت شد، اما بازیکنانم مردانه جنگیدند. آنها مرد هستند و نمی دانم درباره شان چه بگویم. در 20 سال به کسی بدهکار نبودم، اما شاید به خاطر پرشورها یا شاید به خاطر غیرت شان جنگیدند. اخباری قراردادش تمام شده و اگر رباطش پاره می شد، چه کسی جواب می داد؟ ما خون جگر می خوریم و بازیکنان را به دندان گرفتیم تا مسئله ای پیش نیاید. چند وقت است در یک اتاق تنها زندگی کردم که تیم را جمع کنم. تیمی که 40 درصد آن مصدوم است.

سرمربی تراکتورسازی گفت: اگر جام حذفی را نداشتیم، کار برای ما سخت می گردد. قدر این بازیکنان را بدانید. چه اینجا بودند، چه نبودند، هر وقت به اینجا آمدند از آنها تقدیر کنید. از مردم هم تشکر می کنم. توقع مان این بود که طرفداران بیشتری به استادیوم بیایند، اما خاطرات بدی که از بازی های قبلی دارند، باعث شد استقبال کم گردد. امیدوارم در بازی بعدی هم خوب بازی کنیم. حداقل این است که توانستیم پلی آف لیگ قهرمان را بگیریم. اگر غیرت بازیکنان نبود، الان اینجا نبودیم و در رتبه پایین تری قرار می گرفتیم. ما این شرایط را مدیون غیرت بازیکنان هستیم.

قلعه نویی درباره برگزاری ملاقات فینال جام حذفی در مشهد و اینکه دایی موافق بازی در خرمشهر نیست، گفت: من نمی توانم برای کسی معین تکلیف کنم و به کسی دستور بدهم. هر جا صلاح بدانند بازی می کنیم. الان ذهن من به قدری درگیر است که نمی توانم چطور باید به سوال شما جواب بدهم.

وی از خبرنگاران تبریزی نیز تشکر کرد و گفت: شاید در سال اول مطبوعات کمی ما را اذیت کردند، اما سال جاری شرایط بهتر شد. بعضی ها شیطنت کردند، اما از شما سپاسگزارم. اجازه بدهید بازی حذفی تمام گردد. اگر بخواهم بگویم، باید یک کتاب در خصوص اتفاقات بنویسم، اما باز هم می گویم خدا وکیلی به تنها کسانی که بدهی دارم، این بازیکنان هستند. از بزرگ تا کوچک؛ از مهدی کیانی بگیرید تا بقیه. با چه شرایطی آمدند و فوتبال بازی کردند. اگر مردانگی شان نبود، باید چند هفته قبل پایشان را می گرفتند و به فکر فصل بعد بودند.

سرمربی تراکتورسازی پس از روبرو شدن با سوال خبرنگاری که گفت شما تیم هایی که شرایط خوبی نداشته باشند، رها می کنید، عصبانی شد و گفت: بعضی دوستان در سال های گذشته علیه من تبلیغات کردند. سالی که من به استقلال رفتم، 13 بازیکنان جوان داشت. شما یکی از ستاره های این تیم را نام ببرید. حتی وقتی که راهنمایی مس کرمان را برعهده گرفتم، این تیم رده شانزدهم بود و فقط یک بازیکن خوب داشت که اسم آن را نمی برم. استقلال را یک بار در رده سیزدهم و یک در نهم تحویل گرفتم. تراکتورسازی را سال گذشته در چه رده ای تحویل گرفتم؟

قلعه نویی درباره جدایی اش از تیم تراکتورسازی در خاتمه فصل، گفت: حاشیه ها را مطبوعات برای ما درست می نمایند. از نظر حرفه ای اشکالی ندارد که من با تیمی صحبت کنم، اما وجداناً من نه با تیمی صحبت نموده ام و نه چیزی دیگری است. اگر حرف بزنم برای ما خوب نمی گردد. اگر بگویند قلعه نویی سنتی است، بگذارید بگوید. خیلی حرف ها برای گفتن است، اما من مرد سختی ها هستم. سال گذشته که به اینجا آمدم، تیم تان چندم بود و چه رفتاری با من شد؟! از مردم می گذرم، اما از بعضی ها نمی گذرم. در تمرین اولی که داشتم، آقای عباسی گفتند تمرین پشت درهای بسته باشد، اما گفتم نه. امروز طرفداران دایی را تشویق کردند. این اتفاقات قبلاً هم افتاده بود. به جان محمدم (فرزندم) و روح مادرم امروز از تشویق دایی آن قدر مسرور شدم که احساس کردم خودم را تشویق می نمایند. در دلم یک حرف هایی دارم، اما بگذارید این یک هفته تمام گردد. من نه سختی می ترسم نه از چیزی، چون در سختی بزرگ شدم.

سرمربی تراکتورسازی توضیح داد: خدا شاهد است که اول فصل، من از تایلند پیشنهاد 800 میلیونی داشتم، اما نرفتم. من از سختی ها نمی ترسم. با این جوان ها می گردد یک تیم خوب جمع وجور کرد. یکسری چیزی ها ما را اذیت می نماید. انشالله یک هفته بگذرد و بعد ببینیم چه می گردد. من تا پنجشنبه بعد در تبریز هستم، اما بعداً باید ببینم چه می گردد. ترسی ندارم که بگویم بچه جنوبی ترین نقطه تهران هستم و سختی جزو زندگی من است. مسرورم که یک تیم جوان درست کردم. تراکتورسازی با همین بازیکنان جوان می تواند نتایج خیلی خوب خوبی بگیرند.

قلعه نویی در خاتمه بار دیگر به تمجید از بازیکنانش پرداخت و گفت: امیدوارم رسانه ها از بازیکنانم هم تعریف نمایند، چون اگر این کار را ننمایند، کم لطفی نموده اند.

منبع: تسنیم
انتشار: 21 دی 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 557

به "قلعه نویی: اول فصل از تایلند پیشنهاد داشتم، حرف های زیادی دارم؛ بدهکار بازیکنان شدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قلعه نویی: اول فصل از تایلند پیشنهاد داشتم، حرف های زیادی دارم؛ بدهکار بازیکنان شدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید