لو رفتن دروغ زشت نفیسه روشن به مردم

به گزارش مجله سویگل، خبرنگاران:ویدیو منتشر شده از صحبت های جالب نفیسه روشن که حالا او دقیقا برعکس صحبت های خودش را رفتار می کند.

لو رفتن دروغ زشت نفیسه روشن به مردم

نفیسه روشن بازیگر زن مشهور سینما و تلویزیون است . نفیسه روشن حالا به لطف حاشیه هایی که داشت یکی از چهره های مشهور اینستاگرام فارسی است . نفیسه روشن قبل از این که در اینستاگرام خودش شاخ مجازی شود درباره شاخ های مجازی چه می گفت ؟ نفیسه روشن حالا دقیقا خودش با همین اداهایی که می گوید شاخ اینستاگرام شده است و به فالوور میلیونی رسیده و کسب درآمد نفیسه روشن شروع شده است.

نفیسه روشن می گوید حتی بچه اش را هم نمی گذارد وارد اینستاگرام شود ولی حالا خودش یکی از فعالین اینستاگرام است. این تناقض نشان می دهد که نفیسه روشن (یا کلا بازیگران و افراد منتقد اینستاگرام) تا وقتی بر علیه اینستاگرام هستند که از درآمد در جریان آن بی بهره هستند و همینکه خودشان هم به فالوور زیاد و پول برسند تفکراتشان را عوض می کنند.

اعلام جنجالی خبر طلاق از تخت بیمارستان و شروع حاشیه ها وشهرت : نفیسه روشن مدتی قبل ویدیویی از مراسم ازدواجش منتشر کرد و بعد از آن خبر طلاق و حال بدش را گفت ! اظهار نظر های جنجالی او خطاب به افرادی که آنها را باعث و بانی طلاقش معرفی می کرد باعث شد که به یکی از چهره های جنجالی شبکه های اجتماعی تبدیل شود.

منبع :برخط نیوز

منبع: رکنا
انتشار: 22 شهریور 1400 بروزرسانی: 22 شهریور 1400 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 1750

به "لو رفتن دروغ زشت نفیسه روشن به مردم" امتیاز دهید

2 کاربر به "لو رفتن دروغ زشت نفیسه روشن به مردم" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لو رفتن دروغ زشت نفیسه روشن به مردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید