مخالفت استاندار تهران با بازگشایی تالار های عروسی

به گزارش مجله سویگل، استاندار تهران گفت: به عنوان مسئول ستاد مقابله با کرونا استان تهران مخالف بازگشایی تالار ها برای مراسم عروسی و ... هستیم.

مخالفت استاندار تهران با بازگشایی تالار های عروسی

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانس ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص بعضی نگرانی ها از افزایش قیمت کالا ها گفت: آنچه مربوط به ذخیره اقلام می باشد به اندازه کافی وجود دارد و نگرانی نسبت به اقلام استراتژیک وجود ندارد و به وفور تامین است، و در خصوص آنچه به بازگشت محدودیت ها و نگرانی بابت آن باز می گردد، اگر صنوف و اتحادیه ها، پروتکل ها را رعایت نمایند محدودیت ها باز نمی گردد.

وی در خصوص جمع آوری بچه ها کار و خیابان اضافه نمود: توافقنامه ای با بهزیستی در خصوص بچه ها کار منعقد شده و منابع اقتصادی در اختیارشان قرار داده شده تا نسبت به پذیرش بچه ها کار و خیابانی اقدام نمایند که این اقدام با وقفه کوتاه آغاز شده و البته باید فرایند کار سرعت بیشتری بگیرد.

استاندار تهران در خصوص بازگشایی تالار های پذیرایی بیان نمود: به عنوان مسئول ستاد مقابله با کرونا استان تهران مخالف بازگشایی تالار ها برای مراسم عروسی و ... هستیم، البته با بازگشایی رستوران ها با 50 درصد ظرفیت موافقت شده و اگر تالاری تنها برای پذیرایی و بدون برگزاری مراسم بازگشایی گردد موافق هستیم، چراکه یکی از کانون های انتشار ویروس این تالار ها بودند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 1037

به "مخالفت استاندار تهران با بازگشایی تالار های عروسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مخالفت استاندار تهران با بازگشایی تالار های عروسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید