مقاله: آموزش فعال سازی اینترنت همراه اول، رایتل و ایرانسل

به گزارش مجله سویگل، شما می ­توانید با مراجعه به دفاتر خدمات ارتباطی و تکمیل فرم درخواست (تعهدنامه) و ارائه مدارک لازم (اصل و تصویرکارت ملی و آخرین قبض) سرویس پیام چندرسانه­ ای (MMS) را فعال کنید.

مقاله: آموزش فعال سازی اینترنت همراه اول، رایتل و ایرانسل

در بیشتر گوشی ها و پلتفرم ها GPRS پس از ارسال یک اس ام اس به اپراتور (همراه اول؛ ایرانسل و..) متصل می شود. چرا که تنظیمات ارسال شده توسط اپراتور؛ گوشی شما را تنظیم کرده و دیگر مسئله ای نیست. اما در گوشی های اندروید ماجرا متفاوت است. باید بعد از خرید گوشی اندروید فعال سازی اینترنت GPRS به صورت دستی انجام شود.

شما می توانید سرویس اینترنت همراه اول (GPRS) را با ارتباط با یکی از درگاه­ های زیر فعال نمایید.

3. تنظیمات دستی به وسیله وارد نمودن نقطه دسترسی همراه اول در منوی مربوطه در گوشی تلفن همراه

در صورتی که مشترک اپراتور اول تلفن همراه هستید و تمایل دارید از سرویس های GPRS و MMS این اپراتور بهره ببرید، تنها با ارسال یک پیام کوتاه و اعمال بعضی تنظیمات در گوشی این امکان برایتان میسر خواهد شد.

برای فعال سازی طرح های اینترنتی رایتل حتما باید به وسیله سایت رایتل اقدام کنید و بخش مدیریت حساب (https://ecare.rightel.ir/) برید. بعد از وارد کردن شماره خط و رمز (اگر اولین بار است که می خواهید وارد سایت رایتل شوید؛ روی دریافت کلمه عبور کلیک و شماره خط رایتل را وارد نمایید تا رمز برای شما ارسال شود). وارد حساب خودتان می شوید. بعد در منوی محصولات من؛ گزینه طرح ها و سرویس ها را انتخاب کنید. شماره ای که می خواهید طرح را برای آن فعال کنید را انتخاب و تایید نمایید. در صفحه باز شده طرح مورد نظرتان را انتخاب کنید.

منبع مقاله: آموزش فعال سازی اینترنت همراه اول، رایتل و ایرانسل

انتشار: 21 دی 1400 بروزرسانی: 21 دی 1400 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 1876

به "مقاله: آموزش فعال سازی اینترنت همراه اول، رایتل و ایرانسل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: آموزش فعال سازی اینترنت همراه اول، رایتل و ایرانسل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید