مقاله: کلیسای نوتردام مونترال (کانادا)

به گزارش مجله سویگل، کلیسای نوتردام مونترال در خیابان نوتردام غربی و رو به میدان پلیس دی آرمس و در منطقه مونترال قدیمی قرار گرفته است. مسافران تور کانادا می توانند با استفاده از خط نارنجی مترو و ایستگاه پلیس دی آرمس خود را به این محل برسانند.

مقاله: کلیسای نوتردام مونترال (کانادا)

باسیلیکای نوتردام مونترال در تمام طول سال به روی عموم باز است، البته به جز در زمان هایی که محوطه اصلی کلیسا میزبان مراسم مختلف مانند ازدواج و ترحیم است. برای این که در تور کانادا فرصت این را داشته باشید که از این مکان فوق العاده تماشایی دیدن کنید، بهتر است از قبل برنامه کلیسا را بررسی کرده و مطمئن شوید که در زمان حضورتان در شهر، کلیسا برای بازدید عمومی باز است.

تورهای همراه با راهنما 20 یا 60 دقیقه زمان می برند؛ تور طولانی مدت تر شامل بازدید از بخش هایی است که به طور معمول از دسترس و دید بازدیدکنندگان خارج است. این قسمت ها شامل بالکن طبقه دوم و بخش هایی از سردابه کلیسا می شوند. برخی از تورها به شما اجازه می دهند به ارگ باید کازاوان هم نزدیک شوید.

کلیسای قلب مقدس یکی از تماشایی ترین و زیباترین بخش های کلیسای نوتردام مونترال است. این کلیسای کوچک در پشت محراب اصلی باسیلیکا قرار دارد. این کلیسای قدیمی و کوچک در یک آتش سوزی در سال 1978 از بین رفت؛ کلیسایی که در حال حاضر می بینید به روش های سنتی بازسازی شده و یک قطعه محراب (altarpiece) بسیار بزرگ با 32 پنل برنزی را در خود جای داده است. این اثر هنری تماشایی توسط مجسمه ساز معروف کبکی، چارلز دائودلین ساخته شده است.

منبع مقاله: کلیسای نوتردام مونترال (کانادا)

انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 1794

به "مقاله: کلیسای نوتردام مونترال (کانادا)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: کلیسای نوتردام مونترال (کانادا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید