نتایج مسابقات مارپیچ سرعت در آخرین روز مسابقات

به گزارش مجله سویگل، در آخرین روز رقابت های اسکی چمن جوانان دنیا نفرات برتر رقابت های مارپیچ سرعت تعیین شدند و مدال های نفرات اول تا سوم این رقابت ها در ماده های مختلف اهدا شد.

نتایج مسابقات مارپیچ سرعت در آخرین روز مسابقات

به گزارش خبرنگاران، در آخرین روز مسابقات اسکی چمن جوانان دنیا شرکت کننده گان در بخش مارپیچ سرعت به مصاف هم رفتند و در انتها نفرات برتر تعیین شدند.

در بخش مردان مارتین بارتاک از کشور جمهوری چک با زمان 28.26 برای سومین بار در طی مسابقات به مقام اول و مدال طلا دست یافت. همچنین مارسل نپ از آلمان که پیش از این دو مدال نقره و به یک مدال طلا به دست آورده بود با زمان 28.40 در صندلی دوم و جان جروسک از جمهوری چک با زمان 28.56 در صندلی سوم ایستادند.

در بخش زنان نیز مارینو مائدا از کشور ژاپن با زمان 30.52 به کدال طلا دست یافت و پس از وی مگدانلا کوتیزوا با زمان 30.71 و کارولینا راسوفسکا با زمان 30.91 هر دو از کشور جمهوری چک به ترتیب در مقام دوم و سوم ایستادند.

در انتهای مسابقات اسکی چمن قهرمانی جوانان دنیا از 5 تا 8 مردادماه با حضور هشت کشور ایران، ایتالیا، سوئد، سوئیس، اتریش، چک، ژاپن و آلمان در پیست دیزین برگزار گردید، مراسم اختتامیه و اهدای مدال نفرات اول تا سوم در ماده های مختلف این دوره از بازی ها نیز با حضور احمد سعادتمند سرپرست فدراسیون اسکی و عبدی افتخاری مدیرکل دفتر نظارت و برنامه ریزی ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، عیسی ساوه شمشکی نایب رئیس اسکی آسیا و نماینده فدراسیون دنیای برگزار گردید. نوید مقدید نخستین و تنها مدال اسکی ایران در رقابت های اسکی چمن جوانان دنیا را به دست آورد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 475

به "نتایج مسابقات مارپیچ سرعت در آخرین روز مسابقات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتایج مسابقات مارپیچ سرعت در آخرین روز مسابقات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید