هتل های نو کیش کدامند؟

به گزارش مجله سویگل، هتل های نو کیش کدامند؟ این سوالی است که برای خیلی از کسانی که قصد دارند به کیش سفر نموده و در اتاق هایی تمیز اقامت نمایند پیش می آید. کسانی که برای سرگرمی و استراحت سفر می نمایند و اهل سرگرمیات آبی و خرید هستند جزیره کیش را به عنوان مقصد سفرشان انتخاب می نمایند. و معمولا این مسافرها ترجیح می دهند در هتل های نوساز یا تازه بازسازی شده اقامت داشته باشند تا همزمان با سرگرمی از اقامتشان هم لذت ببرند. در اینجا چند مورد از هتل های نو کیش را معرفی می کنیم.

هتل های نو کیش کدامند؟

هتل ترنج، 5 ستاره، تاسیس: 1394

احتمالا اولین چیزی که با تماشا تصاویر هتل ترنج به فکر هر کسی می رسد این است که اینجا مالدیو است. هتل ترنج اولین هتل آبی خاورمیانه است و سوئیت های این هتل طوری طراحی شده اند که از کف شیشه ای آن ها می توانید زیر دریا را ببینید. هتل ترنج سوئیت ها را در میزان های مختلف 40 تا 120 متری ساخته و سوئیت ها با اسکله چوبی به هم وصل شده اند.

هتل ترنج علاوه بر منحصربه فرد بودن در شیوه معماری و خدماتش، ویژگی متفاوت دیگری هم دارد. در مراحل ساخت این هتل به محیط زیست توجه شده. و هتل به گونه ای ساخته شده که دوستدار محیط زیست است. اگر اهل ورزش باشید هم می توانید به طور رایگان از خدمات سالن بدنسازی و والیبال ساحلی بهره ببرید. بعلاوه هتل امکان دوچرخه سواری و بازی های ساحلی را فراهم نموده است. هتل 3 رستوران، 2 کافی شاپ و یک لمکده سنتی ساحلی دارد که در آن ها می توانید انواع غذاها و نوشیدنی های خوشمزه را سفارش دهید.

هتل پارمیدا، 5ستاره، تاسیس: اسفند 1393

این هتل یکی از هتل های لوکس کیش است که علاوه بر امکانات خوبش به خاطر نزدیک بودن به مراکز تفریحی و تجاری به یکی از هتل های محبوب جزیره تبدیل شده. هتل پارمیدا هتل تمیز و مرتبی است و امکانات رفاهی کاملی برای مهماناش در نظر گرفته. و انتظار مسافران را از یک هتل 5 ستاره خوب برآورده می نماید. هتل پارمیدا مدتی هتل چهار ستاره بود. اما در حال حاضر به خاطر خدمات خوبی که به مهمانان ارائه می دهد در گروه هتل های 5 ستاره قرار گرفته. اگر از هواداران هیجان و ورزش باشید پیست کارتنیگ کیش در دو قدمی هتل پارمیدا قرار گرفته است و با حدود 10 دقیقه پیاده روی به پیست خواهید رسید. مراکز خرید مهم کیش مثل زیتون و مروارید هم در فاصله ای از هتل ساخته شده اند. اگر اهل پیاده روی باشید می توانید پیاده به آن ها بروید و با ماشین هم در کمتر از 5 دقیقه به این مراکز می رسید.

هتل قائم کیش، 2 ستاره، تاسیس: 1390

هتل قائم در دو فاز ساخته شده و از هتل های نو کیش است. و اگر تمایل داشته باشید که در ساختمان نوسازش اقامت کنید باید فاز 2 این هتل را انتخاب کنید. این هتل نسبت به 2 ستاره بودنش خیلی تمیز است و اتاق های شیک و امکانات رفاهی مناسبی برای مهمانان فراهم نموده. هتل قائم دسترسی خیلی خوبی به مراکز خرید دارد. و برای کسانی که با هدف خرید به کیش سفر می نمایند انتخاب مناسبی است. البته این به این معنا نیست که با اقامت در این هتل نمی توانید از امکانات تفریحی جزیره بهره ببرید،.مثلا اسکله تفریحی کیش فاصله کمی با این هتل دارد و با ماشین دو دقیقه ای به اسکله می رسید. هتل قائم رستوران و کافی شاپ خوبی هم دارد که همواره مسافران را از کیفیت غذاهایش راضی نگه داشته است.

رزرو هتل های 5 ستاره کیش با برترین قیمت از خبرنگاران تریپ

منبع: اسنپ تریپ
انتشار: 6 بهمن 1400 بروزرسانی: 6 بهمن 1400 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 1892

به "هتل های نو کیش کدامند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل های نو کیش کدامند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید